امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63176 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید مطیع الله درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت هلزمک 60 سال در زمینه تولید و واردات ماشین‌آلات صنایع چوب فعالیت دارد/هلزمک انتخاب حرفه ای هاست / هدف و نگاه هلزمک بهبود چرخه ارزش آفرینی و کمک به کارآفرینی در کشورمان است

خبرایران : مدیرعامل شرکت هلزمک گفت: نصب، راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌های هلزمک برعهده شرکت می باشد و برای اینکه هزینه مشتریان را کاهش دهیم، هر 4 ماه یکبار سرویس‌های ادواری در اختیار مشتری قرار می‌دهیم و تمامی دستگاه‌هایی که طی 10 سال اخیر فروخته‌ایم را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیرات و آموزش مجدد ارائه می‌دهیم.
شرکت هلزمک 60 سال در زمینه تولید و واردات ماشین‌آلات صنایع چوب فعالیت دارد/هلزمک انتخاب حرفه ای هاست / هدف و نگاه هلزمک بهبود چرخه ارزش آفرینی و کمک به کارآفرینی در کشورمان است

سعید مطیع الله مدیرعامل شرکت هلزمک درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  شرکت هلزمک 60 سال است که در زمینه تولید و واردات ماشین‌آلات صنایع چوب فعالیت می‌کند و در حال حاضر این تولیدات هم در داخل و هم خارج از کشور به فروش می‌رسد.


وی اینکه با اشاره بخدمات ما شامل نصب، راه‌اندازی و آموزش می‌باشد، تصریح کرد : ما در تمامی شهرهای بزرگ نمایندگی فعال داریم و نمایندگان ما تماماً از تجار سرشناس بوده و ماشین‌آلات ما را به حرفه‌ای بودن و دقت بالا می‌شناسند.


مطیع الله عنوان داشت : همچنین، دفاتر دیگر ما در دوبی و قطر واقع شده که فعالیت‌های بین‌المللی را از طریق این دو دفتر انجام می‌دهیم.در کنار این فعالیت‌ها، ما  کمپرسورهای پیستونی هوا هم تولید می‌کنیم که از ۱۰۰ لیتر تا ۱۰ هزار لیتر ظرفیت دارد.


وی ادامه داد: دولت برنامه‌ریزی‌های جدیدی در رابطه با واردات ماشین‌آلات اتخاذ کرده است.این محصولات بصورت تخصصی از کشورهای چین، تایوان، ایتالیا و آلمان وارد کشورمان می‌شود که متاسفانه بدلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، تخصیص ارزهای طولانی مدتی به ما تعلق می‌گیرد و به همین خاطر به تازگی از طریق بانک‌های خارج از کشور حواله‌های موردنظر را صادر کرده و پس از بارگیری اجناس و رسیدن به گمرک گاهاً تا 3 ماه بارها در گمرک باقی می‌ماند که این امر فشار زیادی بر ما چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ فروش کالا وارد می‌کند.


مطیع‌الله ابرازداشت: به دلیل مشکلات مذکور مجبوریم کالاها را با درصد بسیار اندکی از صنعتگران گرفته و مابقی را طی اقساط بلندمدت و بدون سود اخذ کنیم که به علت نوسانات نرخ ارز ضرر هنگفتی متقبل می‌شویم.


وی ادامه داد: ما نگاه مادی به این تجارت نداریم، بلکه فلسفه ما بهبود چرخه ارزش آفرینی و کمک به کارآفرینی در کشورمان است. ولی با تمام مشکلات ذکر شده، امید داریم تا با کمک بخش صنعت و بانک مرکزی و وزارت صمت بتوانیم ماشین‌آلات و ابزارهای موردنظر را به راحتی به دست صنعتگران برسانیم.


مدیرعامل شرکت هلزمک خاطرنشان کرد: نصب، راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌ها برعهده شرکت است واگر مشتری خوب از دستگاه نگهداری نکند، آسیب می‌بیند و برای اینکه هزینه مشتریان را کاهش دهیم، هر 4 ماه یکبار سرویس‌های ادواری در اختیار مشتری قرار می‌دهیم و تمامی دستگاه‌هایی که طی 10 سال اخیر فروخته‌ایم را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیرات و آموزش مجدد ارائه می‌دهیم، چرا که ما به اشتغالزایی و حمایت از تولید ایمان داریم.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه شعار «هلزمک انتخاب حرفه ای هاست»، گفت : نمایشگاه بعدی ما دیماه و در تهران برگزار می‌شود که ماشین‌های ایرانی‌مان را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم.

 

اطلاعات تماس :

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب