امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63154 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی خبر داد؛ تولید بیش از ۶۰۰ هزار اظهارنامه برآوردی برای اولین بار

خبرایران : رئیس ‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد با تولید اظهارنامه برآوری، یکی از راه‏های فرار مالیاتی بسته شد. سید محمدهادی سبحانیان اعلام کرد: یکی از راه‌های فرار مالیاتی تا پیش از این، عدم تسلیم اظهارنامه بود. از این پس این مسیر بسته شد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی خبر داد؛ تولید بیش از ۶۰۰ هزار اظهارنامه برآوردی برای اولین بار

سید محمدهادی سبحانیان اعلام کرد: یکی از راه‌های فرار مالیاتی تا پیش از این، عدم تسلیم اظهارنامه بود. از این پس این مسیر بسته شد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار بیش از ۶۰۰ هزار اظهارنامه برآوردی برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی فاقد اظهارنامه و فراری مالیاتی، به صورت سیستمی صادر می‌شود و این راه ادامه دارد انشاءالله.

گفتنی است تعداد کل مودیان اشخاص حقوقی فاقد اظهارنامه در عملکرد سال‌های ۱۳۹۸ تا ١۴٠٠ معادل ١١٧ هزار و ٢۶٣ مورد و تولید اظهارنامه برآوردی به تعداد ١٨ هزار و ۴۸۶ است. تعداد کل مودیان صاحبان مشاغل فاقد اظهارنامه نیز در عملکرد‌های یاد شده ۵۴۹هزار و ۲۹۶ و تولید اظهارنامه برآوردی به تعداد ۷۲هزار و ۴۱۹ است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب