امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63137 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا قوی دل در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است/ برخی ها محصول تولیدی خارجی وارداتی را به اسم ایرانی می فروشند/ برند خارجی به ضرر تولید کننده داخلی است

خبرایران : تولیدکننده برتر پوشاک کودکان و نوجوانان گفت: متاسفانه در برخی غرفه‌های نمایشگاه پوشاک دیده شده که محصول تولید خود آن شرکت نیست و اکثرا وارداتی است که این امر به ضرر بازار داخلی است.
اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است/ برخی ها محصول تولیدی خارجی وارداتی را به اسم ایرانی می فروشند/ برند خارجی به ضرر تولید کننده داخلی است

رضا قوی دل مدیر پوشاک اريكه فرشتگان در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: ما تولیدکنندگان پوشاک درگیر چالش‌ها و موانع تولید هستیم که همواره درصدد مبارزه و رفع این مشکلات هستیم.
وی توضیح داد : به عنوان مثال، در برخی غرفه‌ها دیده شده که محصول تولید خود آن شرکت نیست و اکثرا وارداتی است که این امر به ضرر بازار داخلی است، چرا که بسیاری از تولیدکنندگان واقعی توانایی حضور در این نوع نمایشگاه‌ها را ندارند که وظیفه دولت آن است که از تولیدکنندگان واقعی حمایت کنند.


مدیر پوشاک اريكه فرشتگان عنوان داشت : ما از وزارت صمت انتظار داریم تا مشکلات و موانع تولیدکنندگان را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند که این اولین قدم برای حمایت از کالای ایرانی است.
 قویدل با اشاره به اینکه فروشگاه اریکه فرشتگان درزمینه تولید وعرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد، عنوان داشت : طی یکی دو سال اخیر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، بحمدلله این صنعت قوت گرفته و واردات پوشاک خارجی محدود شده است.



وی با اشاره به اینکه تولید پوشاک مجلسی کودک و نوجوان 3  تا 12  سال را تولید می کند، ابرازداشت : به لحاظ گران بودن نرخ ارز، واردات به هیچ عنوان به صرفه نیست و رقابت بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یافته و این موضوع باعث  کیفیت بهتر تولیدات شده است. به همین دلیل استقبال خوبی از محصولات صورت می گیرد.



مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان تاکید کرد: درگذشته فقط واردکنندگان قاچاق می‌توانستند به تولیدکنندگان آسیب برسانند، اما درحال حاضرافراد سودجو که در سمت های مدیریتی هستند، تولیدکنندگان را مجبوربه دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌کنند . چون خودشان می خواهند با قیمت بالاتر این لباسها را به فروش برسانند .


وی با اشاره به اینکه برخی برخوردها و رفتارها باعث نابودی روحیه تولیدکنندگان می‌گردد، ادامه داد: پوشاک اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است ، که در طی این سالهای به درستی و با کیفیت بالا محصولات خود را به بازار پوشاک ارائه داده و توانسته نامی برای خود دست و پا کند.


قویدل درپایان سخنان خود گفت : ما هرگز تن به رفتارو اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم داد و با قدرت به تولید محصولات باکیفیت داخلی برند خودمان ادامه می دهیم.
 

مجموعه تولیدی پوشاک اریکه فرشتگان :

آدرس کارخانه:

استان البرز، شهرک صنعتی سیمین دشت

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، خیابان جمهوری، خیابان برادران مظفر، پاساژ پارسه، طبقه 3

شماره تلفن دفتر کارخانه:

  02632810385 

شماره دفتر تهران:

  02166451844

 09122605299
 

اینستاگرام :

arikehfereshtegan

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب