امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63090 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حامد روح‌بخش درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کفش اهورا دراین سال ها توانسته کیفیت خود را برای مشتریان حفظ کند/ ورود کتونی های خارجی بی کیفیت به بازار راه را برای فروش کتونی های ایرانی با مشکلاتی همراه کرده است/ متأسفانه بانک‌ها به صنعت کفش اهمیت چندانی نمی دهند

خبرایران : مدیرعامل شرکت کفش اهورا گفت : شرکت کفش اهورا تلاش کرده که دراین سال ها بتواند کیفیت خود را با رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتریان خود حفظ کند. اما برای حفظ این کیفیت ما نیز مانند دیگر تولید کنندگان کتونی و کفش مشکلاتی داشته ایم.
شرکت کفش اهورا دراین سال ها توانسته کیفیت خود را برای مشتریان حفظ کند/ ورود کتونی های خارجی بی کیفیت به بازار راه را برای فروش کتونی های ایرانی با مشکلاتی همراه کرده است/ متأسفانه بانک‌ها به صنعت کفش اهمیت چندانی نمی دهند

حامد روح‌بخش مدیرعامل شرکت کفش اهورا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت کفش اهورا تلاش کرده که دراین سال ها بتواند کیفیت خود را با رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتریان خود حفظ کند. اما برای حفظ این کیفیت ما نیز مانند دیگرتولید کنندگان کتونی و کفش مشکلاتی داشته ایم.


وی درتوضیح این مشکلات عنوان داشت : افزایش قیمت روزانه مواد اولیه ، گران بودن تجهیزات مورد نیاز برای تولید و نوسانات ارز از مشکلات اصلی تولید کنندگان کفش درایران می باشد. درکناراین مشکلات گران شدن روزانه زیره کتونی ، فوم ، چسب های مختلف و.. تقریبا به صورت روزانه و ساعتی باعث شده تا فعالیت تولید کنندگان کفش و کتونی ا مشکلاتی همراه باشد.


روح بخش ادامه داد : دربازار مواد اولیه در حال حاضر تنها به صورت نقدی فروشندگان به فروش مواد اولیه  اقدام می کنند . ورود کتونی های خارجی بی کیفیت به بازار راه را برای فروش کتونی های ایرانی با مشکلاتی همراه کرده است.ضمن اینکه عمده تولیدکنندگان ایرانی به‌علت کوچک بودن بازار داخل، فقدان وجود فروشگاه‌های بزرگ و نبود صادرات از دیگر مشکلات صنعت تولید کفش و کتونی درایران است.


وی درخصوص دیگرمشکلات صنعت کفش هم ابرازداشت : درحوزه‌های طراحی، خرید، انبارداری، فروش، ماشین‌‌آلات و تکنسین تولید سرمایه‌‌گذاری قابل توجهی نشده و متاسفانه تولید کنندگان صنعت کفش ما از طراحی صنعتی گرفته تا مواد پتروشیمی و بازاریابی و فروش یک سری مشکلاتی دارند که به نظرم باید برطرف شوند .چراکه تهیه بسیاری از ماشین‌‌آلات صنعتی مورد نیاز برای تولید صنعتی کفش و کتونی با مقیاس بالا برای واحدهای کوچک تولیدی ممکن نیست ونیاز به حمایت دارند.


مدیرعامل شرکت کفش اهورا درپایان سخنان خود گفت : متأسفانه بانک‌ها به صنعت کفش اهمیت چندانی نمی دهند . تاجایی که برای دریافت تسهیلات بانکی با بهره بالا، موانع بسیاری برای تولیدکنندگان درست می کنند. همین عامل باعث شده تا امکان دریافت تسهیلات و به روز رسانی تجهیزات از تولیدکنندگان سلب شود . با توجه به افزایش قیمت ارز و مواد اولیه، سرمایه‌ها به یک پنجم کاهش یافته و همین موضوع، نیازمند تسهیلات است تا تولیدکنندگان کفش و کتونی به حیات خود ادامه دهند تا بتوانند علاوه بر اشتغال آفرینی ، به ارزآوری برای کشورمان نیزادامه دهند.


 
آدرس: آزادگان شرق به غرب، خیابان حشمت، خیابان پدر، پلاک ۵
اینستاگرام :

kafshe_ahura

تلفن :
09121937453
02155289430
 

 

 
 
 
 
 
 
مراسم تجلیل از داوران برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران

 

 

مراسم تجلیل از داوران برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران

 

 

مراسم تجلیل از داوران برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب