امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63057 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید محمود مفیدی شمیرانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت گرانول معصوم اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع گرانولPVC و (SEBS) TPEمدیکال گریداستاندارد در ایران است/ گرانول‌ها درصنعت پزشکی برای تولیدانواع ستهای دیالیز،کیسه‌های خون،ست‌های خون‌گیری،انواع ساکشن تیوپ‌های یکبار مصرف پزشکی استفاده می شوند

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولیدی گرانول معصوم گفت: شرکت گرانول معصوم با تولید محصولات گرانول pvc (پلی وینیل کلراید)، گرانول pp (پلـی پروپیلـن)، گرانول TPE (Ter plas ela) و گرانول TPV (ولکانیزات های ترو پلاست) سهم قابل توجهی از تولید داخلی این محصولات را در اختیار داشته و عمده‌‌ترین تولید کننده محصولات گرانول است.
شرکت گرانول معصوم اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع گرانولPVC و (SEBS) TPEمدیکال گریداستاندارد در ایران است/ گرانول‌ها درصنعت پزشکی برای تولیدانواع ستهای دیالیز،کیسه‌های خون،ست‌های خون‌گیری،انواع ساکشن تیوپ‌های یکبار مصرف پزشکی استفاده می شوند

سید محمود مفیدی شمیرانی مدیرعامل شرکت تولیدی گرانول معصوم درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت تولیدی گرانول معصوم از سال 1373 با هدف تولید انواع کامپاندهای تولیدی پیشرفته آغاز به کار کرد و در ابتدا با کامپاندها و آمیزه‌های ساده‌تر همچون PVC برای صنایع کفش شروع شد .


مفیدی شمیرانی تصریح کرد : با توجه به نیاز بازار و ارزبری که مواد پیشرفته در آن دوران داشت، هدفمان را بر این امر متمرکز کردیم که بر روی آمیزه‌های پیشرفته‌تر در صنعت خودرو، لوازم خانگی و صنایع پزشکی کار کنیم.


وی افزود: ما در ابتدای امر بر روی انواع PVC در صنعت خودرو فعالیت داشتیم و تولید آن را پس از سالها واردات، داخلی کردیم و سپس در زمینه خودکفایی لوازم خانگی گام نهادیم که سرانجام در سال 1388 با توجه به نیاز کشور در زمینه تولید انواع گرانول pvc مدیکال گرید که سابق بر این صددرصد وارداتی بود، این صنعت را نیز داخلی‌سازی کردیم و توانستیم با کمک تجهیزات پزشکی ظرف کمتر از 9 ماه کارخانه جدیدی در زمینه تولید گرانول PVC مدیکال گرید احداث کنیم.


مدیرعامل شرکت تولیدی گرانول معصوم عنوان داشت : لازم به توضیح است که این نوع گرانول‌ها در صنعت پزشکی برای تولید انواع ست‌های دیالیز، کیسه‌های خون، ست‌های خون‌گیری، انواع سوند، انواع ساکشن تیوپ‌های یکبار مصرف پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


وی ابرازداشت: در کنار تولید این نوع گرانول‌ها ، با توجه به اینکه با صنایع خودروسازی نیز تعامل مثبتی داشته‌ایم، در زمینه تولید انواع کامپاندهای پلی‌پروپیلن قطعات اتومبیل اقدام کردیم که در این زمینه می‌توانیم به موادی همچون مواد تولید داشبورد، سپر، کاسه چراغ، زیر آرنجی و ... اشاره کنیم.


مفیدی شمیرانی ادامه داد: پس از این امر تصمیم بر آن گرفتیم تا کامپاندها و گرانول TPE-S را تولید کنیم که خوشبختانه در این زمینه هم توفیقاتی حاصل شد.همچنین، آخرین محصول تولیدی که در این نمایشگاه از آن رونمایی شد، تولید انواع TPE های مدیکال گرید بوده که در صنعت پزشکی همواره جای خالی آن احساس می‌شد.


مدیرعامل شرکت تولیدی گرانول معصوم تاکید کرد :این TPE های مدیکال گرید اکثراً در گسکت‌های سرنگ و گسکت‌های لوله‌های خون‌گیری، انواع اسباب‌بازی‌ها و پستانک‌های نوزاد، قطعات نرم مسواک انگشتی نوزاد بکار برده می‌شود که خوشبختانه داخلی‌سازی شده است.

وی درپایان سخنان خود گفت : شرکت تولیدی گرانول معصوم به همراه بخش تحقیق و توسعه در نظر دارند در بحث تولید این نوع کامپاندهای جدید اقدامات مثبتی انجام دهند و پلیمرهای جدیدی را در حوزه صنعت پزشکی به بازار عرضه کنند.

نشانی گرانول معصوم :

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان میرزاپور (سهیل) کوچه سرتیپی، نبش داد یک، پلاک 34، طبقه 5، واحد 6

تلفن تماس: 74812000-021
آدرس واحد تولیدی شماره یک :  ابتدای جاده قدیم قم_ تهران
آدرس واحد تولیدی شماره دو : شهرک صنعتی شکوهیه
 
آدرس ایمیل: info@masoom.co

محصولات:

 

 

 

 

 

درباره شـرکت گرانـول معصـوم :

گرانـول معصـوم بـا دیـدگاه قطـع وابسـتگی در راسـتای بهـره وری هـر چـه بیشـتر و بـا تفکـر یـک رهبـر جهانـی در طراحـی و تولیـد انـواع کامپاندهای پلاسـتیکی و پلیمری در سـال 1374 بـا ظرفیـت تقریبـی سالانه 15000 تـن انـواع گرانـول P.V.C و 20000 تن انواع PP و 10000 تن انواع TPE و TPV در شـهر مقـدس قـم تأسـیس و فعالیـت خـود را رسـما آغـاز نمود. بـا توجه به تقاضـای بـازار مصرف، بـا تلاش بـی وقفه واحد تحقیق و توسـعه شـرکت گرانول معصوم بسیاری از گرانـول و کامپاندهـای خـاص از جمله انواع گرانولهای پزشـکی و بهداشـتی، نـوار آبندی دور درب یخچـال و فریـزر، قطعات مختلـف پلیمری خـودرو، روکـش داشـبورد اتومبیـل هـای پـژو پرشـیا، سـمند که همگی دارای خـواص ویژه ای مي با شـند، به خود کفائی کامل رسـانده و صرفه جوئـی قابـل ملاحظـه ای در خصـوص خـروج ارز از کشـور عزیزمـان بـه عمـل آورده اسـت. هـدف گرانول معصـوم توسـعه مداوم میباشـد. از ایـن رو ایـن شـرکت بـا توجه به نیـاز مصرف کننـدگان خود اقدام بـه تولید انـواع پلی پروپیلن تقویـت شـده بـا تالـک، کربنـات کلسـیم، الیاف شیشـه و EPDM نمـود کـه خوشـبختانه در ایـن زمینـه نیـز موفقیت های بسـزائی را کسـب نمود. 
یکـی دیگر از محورهای توسـعه شـرکت گرانول معصـوم با توجـه به درخواسـت مشـتریان تولید انـواع مقاطع، پروفیل، نوار وشـلنگهای تخصصی یـک و چنـد جزئـی از جنسP.V.C نرم و سـخت، پلـی پروپیلـن (PP )و پلـی اتیلـن (PE ) و... بـا جدیدتریـن تکنولـوژی و دانش فنی میباشـد که سـخت مـورد توجه و اسـتقبال مصـرف کنندگان قـرار گرفت. شـعار و سیاسـت کلـی در شـرکت گرانـول معصـوم: توسـعه مـداوم، ارتقـاء سـطح کیفیـت محصـولات تولیـدی، بـه روز کـردن دانـش فنی و جلـب رضایـت کامـل مشـتری اسـت تـا آنجا که به شـعار همیشـه حق با مشـتری اسـت ایمان کامـل دارد. در گرانول معصوم تحقیقات حرف نخسـت را می زنـد و همواره با توجه به در نوسـان بودن کیفیت مـواد اولیـه ایـن شـرکت سـعی داشـته همـواره کیفیتـی یکسـان بـه مشـتریان خـود ارائـه نماید. آزمایشـگاه شـرکت گرانـول معصـوم کـه یکـی از بزرگتریـن آزمایشگاهــهای پلیمری در سـطح کشور میباشد قــادر است بر اســـاس سفارش مشتریان هرگونـه قطعـه ای را از مشـتری دریافـت و بـا مهندسـی معکـوس مواد آن را دقیقًا شـبیه سـازی و بـا خواص یکسـان بـا نمونه ارائه شـده تولید و به مشـتری ارائـه نماید. ایـن شـرکت در زمینـه صـادرات انـواع مـواد پلیمـری نیـز موفقیـت های بسـزائی را کسـب و در حـال حاضـر واحـد بازرگانـی خارجـی ایـن شـرکت در جسـتجوی بازارهـای جدیـد مصرف در سـطح جهـان میباشـد.

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب