امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63050 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با وجود تماسهای مکرر و مراجعه حضوری به مراکزصادرکننده مجوز؛

سکوت فاحش شهرداری کل و شهرداری منطقه ۳ ناحیه ۲ در مقابل اعمال خلاف پروژه داوری

خبرایران : متاسفانه مدتهاست پروژه داوری واقع در کوچه مشیری تپه های امانیه که تا به حال به مدت 10 سال است که به طول انجامیده به نقض صریح قانون و با قرار دادن مبنا از کوچه یکم کوچه امانپور با گرفتن 6 طبقه منفی و 11 طبقه بالای آن مجوز خلاف خود را بر خلاف عرف شهرسازی و نهایت 8 طبقه از کوچه مشیری گرفته و حق بقیه ساکنین مجاور خود را نادیده گرفته است.
سکوت فاحش شهرداری کل و شهرداری منطقه ۳ ناحیه ۲ در مقابل اعمال خلاف پروژه داوری

متاسفانه مدتهاست پروژه داوری واقع در کوچه مشیری تپه های امانیه که تا به حال به مدت ده سال آست که به طول انجامیده به نقض صریح قانون و با قرار دادن مبنا از کوچه یکم  کوچه امانپور با گرفتن 6 طبقه منفی و 11 طبقه بالای آن مجوز خلاف خود را بر خلاف عرف شهرسازی و نهایت 8 طبقه از کوچه مشیری  گرفته و حق بقیه ساکنین مجاور خود را نادیده گرفته و با داشتن ادعا و بی پروایی ، پارتی و رانت کار خود را پیش برده است.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2023-10-11_13-00-43_ifzrtvl.jpg


سازه ای نا متجانس و نا همگون در منطقه ای امانیه به وجو آورد که فاقد زیبایی و اصول فنی و اشرافیت و مانع نور گیری و گردش هوا به تراس و پذیرایی و اتاق خواب و حیاط اختصاصی  برج های معظم دوما (داریوش)‌ می باشد که بر اساس قاعده لاضرر فی الاسلام‌ بر خلاف موازین شرعی اسلامی باشد.
برج های دوما جز اولین برج های اصولی آلمانی ساز ضد زلزله ایران می باشد و دارای حرمت معماری می باشد و دارای عمر مفید دویست سال بر اساس شناسنامه فنی می باشد که در آنزمان توسط شادروان جناب دکتر فرش آلمانی که دارای دکتری آکوستیک در بتن بوده اند احداث گردیده است.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/photo_2023-10-11_13-00-52_drsvcug.jpg


 این پروژه داوری و بقیه پروژه های مزاحم در اطراف این برج معظم با داشتن 370 ساکن فرهنگی و موجه و از قشری زحمتکش و خادم به مملکت  با در نظر نگرفتن فاصله احتیاطی از لحاظ تلورانس برج های دوما در مواقع زلزله  و اشرافیت (پرایوسی) خطرات جانی و مالی از قبیل زلزله و اعزام آتش نشانی و دسترسی به این برج های معظم را دچار مخاطره کرده است. فلذا ساکنین برج های دوما از حضور آن مقامان منیع محترم شهرسازی و شهرداری و بازرسی خواستار رسیدگی سریع و مداقه به این اعمال خلاف واضح و اشد مجازات را خواستاریم.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب