امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62971 تاریخ انتشار: شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پریسا رمضانپوردرگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت وایت پلیت بزرگترین تولیدکننده و واردکننده ظروف تخصصی کافی‌شاپ، رستوران و هتل می‌باشد/ مدیریت وایت پلیت ترکیبی از متخصصان هتلداری و بازرگانی است/ بدلیل مشکلات بسیار درواردات شرکت WHITE PLATEبسیاری ازظروف راخودش تولید می‌کند

خبرایران: مدیر داخلی شرکت وایت پلیت(WHITE PLATE) گفت : شرکت وایت پلیت در شهرهای کیش، رشت، اصفهان و بابل نیز شعبه دارد و بزودی شعبه جدید خود را در دوبی افتتاح خواهد کرد.
شرکت وایت پلیت بزرگترین تولیدکننده و واردکننده ظروف تخصصی کافی‌شاپ، رستوران و هتل می‌باشد/  مدیریت وایت پلیت ترکیبی از متخصصان هتلداری  و بازرگانی است/ بدلیل مشکلات بسیار درواردات شرکت WHITE PLATEبسیاری ازظروف راخودش تولید می‌کند

پریسا رمضانپور مدیر داخلی شرکت وایت پلیت (WHITE PLATE ) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : وایت پلیت فعالیت تجاری خود را از سال 1391 در بازار بلورفروشهای تهران آغاز وامروز شرکت وایت پلیت (WHITE PLATE ) بزرگترین تولیدکننده و واردکننده ظروف تخصصی کافی‌شاپ، رستوران و هتل می‌باشد.


رمضانپور با اشاره به اینکه وایت پلیت به معنی بشقاب سفید، در نگاه اول ظروف هتل و رستوران را در ذهن تداعی می کند و این به دلیل سفید بودن آن است، تصریح کرد: تنوع محصولات ما بسیار زیاد بوده و بصورت کلی و جزئی به فروش می‌رسد‌ که در متریال چینی، ملامین، بلور، تابه، دمنوش خانگی، ظروف مخصوص قهوه، ظروف مسی، برنجی، استیل و ... عرضه می‌شود.


وی عنوان داشت : مدیریت وایت پلیت که ترکیبی از متخصصان هتلداری، بازرگانی و نرم افزار می باشند و توانسته اند انقلاب جدیدی را در این صنف به پا کنند و با افتتاح این مجموعه توانستند زمان خرید و مبلغ کلی را کاهش داده و کیفیت اجناس و تنوع انتخاب را افزایش دهند.


مدیر داخلی شرکت وایت پلیت افزود : بعد از گذشت 5 سال، این شرکت تصمیم به راه اندازی سایت و اپلیکیشن، جهت تسهیل درانتخاب، خرید و پرداخت نموده و امروز محصولات این سایت ظروف رستوران، کافه، هتل می باشد که با بهترین کیفیت در این سایت به فروش می رسد.


وی ادامه داد : تمامی اعضای تیم وایت پلیت سعی بر آن دارند تا شما بتوانید خرید با رضایت و ادامه دار از این مجموعه داشته باشید. چراکه ظروف رستورانی از بزرگترین معضلات این صنف به حساب می آمد که وایت پلیت با شروع فعالیت خود در این زمینه تلاش نموده تا قدمی در جهت رفع این کمبود بردارد.


رمضانپور ابرازداشت: در حال حاضر بدلیل مشکلات بسیار در واردات، بسیاری از ظروف را خودمان تولید می‌کنیم و از طریق سایت ارسال رایگان انجام می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: ما در شهرهای کیش، رشت، اصفهان و بابل نیز شعبه داریم و بزودی شعبه جدیدمان در دوبی نیز افتتاح خواهد شد.


 رمضانپور درپایان سخنان خود گفت: ما نیاز به حمایت هتل‌ها و رستوران‌ها برای استقبال بیشتر داریم تا تمامی سفارش‌های خود را از طریق شرکت ما با قیمت مناسب انجام دهند.

 
آدرس شعب:

 

آدرس شعبه‌های فروشگاه وایت‌پلیت

  • آدرس فروشگاه مرکزی: تهران، میدان شوش، خیابان کاخ جوانان، مجتمع تجاری نور، طبقه هفتم، پلاک 5
  • آدرس شعبه کیش : کیش اقتصاد ۱ پلاک ex25

اطلاعات تماس

  • شماره ثابت  : 02155350600-02155355550 
    شماره واتساپ  : 09029313231 / 09359313230
  • پست الکترونیک:  white_platee@yahoo.com
  • کاربر محترم در صورت داشتن هر گونه سوال، شکایت، انتقاد یا پیشنهاد با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید .

 

 

محصولات:

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب