امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62949 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جای‌گیری خوب و گل زیبای ایوان پروودل

گلزنی دروازه بان لاتزیو در دقیقه 95 بازی با اتلتیکو مادرید

خبرایران : اتلتیکومادرید فاصله زیادی تا کسب پیروزی خارج از خانه مقابل لاتزیو در شب اول دور گروهی چمپیونزلیگ نداشت، اما ایوان پراودلی، دروازه‌بان حریف، که در وقت‌های تلف شده برای کمک به مهاجمان دروازه را ترک کرده بود موفق شد گل تساوی را در دقیقه 5+90 به ثمر برساند.
گلزنی دروازه بان لاتزیو در دقیقه 95 بازی با اتلتیکو مادرید

لاتزیو تا دقایق پایانی دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل از اتلتیکومادرید عقب بود که سرانجام در دقیقه 95 موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر رساند. گل دقایق پایانی میزبان در این دیدار توسط ایوان پروودل، دروازه بان لاتزیو به ثمر رسید.

 

 

1928062

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو پس از این دیدار به اسکای اسپورت گفت: "ما به دنبال راه حل مشکلات بودیم. عقب ماندن در نیمه اول درست نبود، تیم تسلیم نشد و پاداش گرفت. این نکته مهمی است زیرا مقابل قوی‌ترین تیم گروه قرار گرفتیم. حسرتمان برای دو بازی اول فصل است که ما را در شرایط سختی قرار داد."

عملکرد تیم؟

در بقیه بازی‌ها مقابل یوونتوس، ناپولی و اتلتیکو مادرید یک شکست، یک برد و یک تساوی داشتیم و برابر تیم‌های برتر اروپا بازی کردیم. در مورد عملکرد، ما امشب بازی خوبی انجام دادیم. آن‌ها در دریبل زدن بسیار قوی بودند و در ضدحملات بسیار قوی بودند و احتمال سختی زیادی در این بازی وجود داشت.

گل پروودل؟

به نظر می‌رسد گل او شانسی است، زیرا یک دروازه‌بان آن را به ثمر رساند اما درست بود. ما شایسته باخت نبودیم. تیم ما می‌تواند موقعیت‌های بیشتری خلق کند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب