امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62925 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر بانکداری تجاری و شخصی اعلام کرد:

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه نیک آفرین

مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: این مهلت قابل تمدید نیست.
 آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه نیک آفرین

به گزارش خبرایران، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست صبح امروز یکشنبه با حضور اوجی وزیر نفت، شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علائی طباطبائی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افتتاح شد.
این نمایشگاه با مشارکت 550 شرکت داخلی و 230 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، چین، ترکیه، کره جنوبی، تایوان، سوریه و هند در تهران دایر است.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه با نمایش انواع مواد اولیه، مستربچ و کامپاند، پلیمر، ماشین آلات، مصنوعات و محصولات نهایی، علمی و پژوهشی و سایر گروه های مرتبط در سالن های 5-6-7-8-9-10-11-27-31-35-38-A38- B38- 40- 41- 44 و فضای باز از تاریخ 26 لغایت 29 شهریور ماه سالجاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ پذیرای فعالان و متخصصان این حوزه هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب