امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62866 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور شرکت نفت سپاهان در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی

خبرایران : جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه عبدالحسین بیات رییس صندوق بازنشستگی نفت در بازدید از غرفه نفت سپاهان و در دیدار با فرهاد امین دهقان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با اعلام آمادگی برای همکاری و بهره مندی بیشتر از توانایی‌های داخلی ابراز امیدواری کرد، زمینه‌های همکاری با بخش خصوصی بیش از پیش فراهم گردد.
حضور شرکت نفت سپاهان در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان؛ جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه عبدالحسین بیات رییس صندوق بازنشستگی نفت در بازدید از غرفه نفت سپاهان و در دیدار با فرهاد امین دهقان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان  با اعلام آمادگی برای همکاری و بهره مندی بیشتر از توانایی‌های داخلی ابراز امیدواری کرد، زمینه‌های همکاری با بخش خصوصی بیش از پیش فراهم گردد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار نموده و تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد. گفتنی است غرفه شرکت نفت سپاهان در سالن ۴۱ این نمایشگاه برای تبیین فعالیت هایش در حوزه روانکار حضور دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب