امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62749 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یاورعبیری درنشست خبری اعلام کرد؛

سمینارآموزشی وتجربی برای خانه‌های بوم گردی در کشور11 شهریور برگزار خواهد شد/ باید برای ارتقای کیفیت بوم گردی‌ها و آموزش مربیان به روستاها و مناطق بروند

خبرایران : رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران گفت: سمینار آموزشی و تجربی برای خانه‌های بوم گردی در کشور با حضور همه اعضای جامعه بوم گردی از سراسر کشور هفته آینده 11 شهریور در وزارت میراث فرهنگی سالن همایش‌ها برگزار خواهد شد.
سمینارآموزشی وتجربی برای خانه‌های بوم گردی در کشور11 شهریور برگزار خواهد شد/ باید برای ارتقای کیفیت بوم گردی‌ها و آموزش مربیان به روستاها و مناطق بروند

به گزارش خبرایران، نشست خبری جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران صبح امروزیکشنبه 5 شهریورماه 1402 با حضور«یاورعبیری» رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران ، اعضاء جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران واصحاب رسانه در باغ موزه قصر تهران برگزار و دراین نشست خبری«یاور عبیری» رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران اظهارداشت: سمینار آموزشی و تجربی برای خانه‌های بوم گردی در کشور با حضور همه اعضای جامعه بوم گردی از سراسر کشور هفته آینده 11 شهریور در وزارت میراث فرهنگی سالن همایش‌ها برگزار خواهد شد.


عبیری تصریح کرد: درروز 12 شهریور نیز اعضای هیأت مدیره با مدیران بوم گردی‌ها نشستی برگزار خواهند کردفو به تحلیل و بررسی مسائل مربوطه خوهند پرداخت.


وی عنوان داشت: متأسفانه در دوران شیوع ویروس کرونا نتوانستیم تبادل تجربه داشته باشیم و بسیاری از بوم گردی‌ها نیز آسیب دیدند. ولی این سمینار باعث خواهد شد که چنین برنامه‌هایی در استان‌ها نیز برگزار شود.


رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران افزود : دکتر روشن بابایی در این برنامه حول محورهایی از جمله خلاقیت در گردشگری خوراک صحبت خواهد کرد.


وی ادامه داد : اشکان بروج مدرس و مشاور توسعه و بازاریابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت خواهد کرد. این حوزه می‌تواند به بوم گردی‌ها کمک کند. علی شادلو نیز درباره مدیریت سبز و بحران سخنرانی خواهد کرد.


عبیری تاکید کرد: باید همکاران ما بدانند در شرایط خاص و بحران‌ها چطور کسب و کار خود را نجات دهند. محمد درویش نیز در این برنامه درباره شعار سال و موضوع بوم گردی پیشگام در گردشگری سبز سخنرانی دارد.


وی افزود: اکنون چند وقتی است که بحث پنل‌های خورشیدی را برای بوم گردی‌ها فعال کرده‌ایم امیدواریم به زودی به نتیجه برسد. اقامتگاه‌ها در حوزه آموزش آن طور که باید کار نکرده‌اند ولی اکنون سرفصل‌های آموزشی را به صورت کاربردی ارائه دادیم و مورد تأیید نیز قرار گرفت.


رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی ایران اضافه کرد : ما چند سالی بود که از حوزه آموزش دور بودیم ولی با این برنامه خواستیم نشان دهیم که در این حوزه ورود خواهیم کرد. معتقدم که باید آموزش باید در روستاها شکل بگیرد.


وی درپایان سخنان خود گفت : باید مربیان به روستاها و مناطق بروند و آموزش دهند تا شاهد ارتقای کیفیت بوم گردی‌ها باشیم. تفاوت ما با سایر تأسیسات دیگر تجربه محور بودن است وگرنه تفاوتی با هتل‌ها نخواهیم کرد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب