امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62748 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر محمدرضا جعفرزاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت اکسون فارمدایرانیان تولیدکننده محصولات مکمل سوپرابیون در ایران است/ محصولات جدید ما در قالب شربت کلسیم، قطره آهن و مولتی‌ ویتامین وارد بازار می شوند/ مردم جامعه ما مستحق بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند

خبرایران : مدیرعامل شرکت اکسون فارمد ایرانیان گفت: مکمل‌ها درواقع بخشی ازمواد مغذی بدن همچون ویتامین‌ها و املاح معدنی را تامین می‌کنند تا سلامت عمومی بدن تضمین شود.
شرکت اکسون فارمدایرانیان تولیدکننده محصولات مکمل سوپرابیون در ایران است/ محصولات جدید ما در قالب شربت کلسیم، قطره آهن و مولتی‌ ویتامین وارد بازار می شوند/ مردم جامعه ما مستحق بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند

دکتر محمدرضا جعفرزاده مدیرعامل شرکت اکسون فارمرد ایرانیان در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما از 10 سال پیش با همکاری یک شرکت سوئیسی  محصولات سوپرابیون را در ایران تولید کردیم.


دکترجعفرزاده تصریح کرد:  محصولات ما در زمینه‌های مختلفی همچون مکمل‌های کلسیم، آهن،ویتامین دی ، زینک ، منیزیم، مکمل‌های چشمی و بارداری را با توجه به نیاز کشور، فرموله و آماده تولید می‌شود.
وی ادامه داد: این محصولات توسط پخش‌های دارو پخش، هجرت، محیا دارو، التیام و ... در سراسر داروخانه‌های کشور توزیع می‌گردد.


مدیرعامل شرکت اکسون فارمد ایرانیان افزود : محصولات ما در قالب شربت زینک ، کپسول آهن و قرص های مکمل مولتی‌ویتامین وارد بازار شده ،و بزودی محصولات جدیدتری نیز به این سبد اضافه خواهد شد و در زمینه مکمل‌های ورزشی نیز مکمل‌های ال کارنیتین را با دو طعم بلوبری و استوایی تولید کرده ایم .


دکترجعفرزاده ابراز داشت:  اکثر مواد اولیه ما از باکیفیت‌ترین مواد اولیه  دنیا تهیه می‌شود، چرا که جامعه ما مستحق بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند، اما مسئله اصلی که با آن مواجه هستیم  تامین ارز میباشد.


وی خاطرنشان کرد: در این میان، صنعت داروسازی با توجه به نوع ماشین‌آلات و هزینه‌های تولید که بالا میباشد ، یک صنعت هزینه‌بر و مبتنی بر سرمایه‌گذاری است ، به همین سبب نیاز است تا بانک‌‌ها در زمینه تامین ارز و واردات مواد اولیه کمک‌های بیشتری مبذول دارند.


مدیرعامل اکسون فارمد ایرانیان در پایان سخنان خود گفت: مکمل‌ها در واقع بخشی از مواد مغذی بدن همچون ویتامین‌ها و املاح معدنی را تامین می‌کنند تا سلامت عمومی بدن تضمین شود و اگر ما بتوانیم ویتامین‌های موردنیاز و املاح و مواد معدنی و عناصر ریز مغذیها را برای بدن تامین کنیم، سبب ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود.

آدرس: ایران، تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان زرتشت، کوچه غفاری، پلاک 27

تلفن: 02186035358

ایمیل: info@exxonpharmed.com

 

محصولات:

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب