امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62558 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز پویش چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت دراماکن عمومی منطقه 19

خبرایران : پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت با هدف ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی این اقشار در بوستان ها،مساجد و سرای محلات برگزار می شود.
آغاز پویش چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت دراماکن عمومی منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: در چهارشنبه های افراد دارای معلولیت چکاپ سلامتی و برنامه های مختلفی شامل اجرای موسیقی، خاطره گویی و... تدارک دیده شده است.
فرهادی با اشاره به عضويت 193 نفر دركانون افراد داراي معلوليت بیان کرد: برگزاري كارگاه آموزشي سلامت محور متناسب با نياز این اقشار، بازي هاي سالمندي، ارائه ميزهاي خدمات سلامت با همكاري كانون پزشكان، خانه هاي بهداشت، دورهمي و خاطره گويي، برپايي نمايشگاه دستاوردها،جلسات نقد فيلم،كتاب خواني،خدمات مشاوره و انجام فعاليت هاي ورزشي در برنامه چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت قرار گرفته است.
شهردار منطقه هدف از برگزاری ویژه برنامه چهارشنبه های افراد دارای معلولیت را نشاط افزایی،گپ وگفتگو و ایجاد تعاملات اجتماعی عنوان کرد و افزود : فراهم‌سازی شرایط حضور معلولان در جامعه و استفاده از توانایی‌ها و تجربیات آنها در زمینه‌های مختلف سبب تغییر نگرش شهروندان و گسترش فرهنگ همراهی با افراد دارای معلولیت به عنوان شهروندانی توانا خواهد شد.
به گفته این مسئول ارائه خدمات مستمر ویزیت پزشکی توسط متخصصان با مشارکت شرکت شهر سالم ، خدمات دندانپزشکی رایگان با مشارکت تیم های جهادی و همچنین ارائه خدمات حمایتی از جمله توزیع غذای گرم و اهدای ویلچر از دیگر برنامه‌های اداره سلامت در حوزه خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب