امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62554 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان/ تأکید بر هوشمندسازی، مدیریت انرژی، زمان و هزینه درساخت شهرهای جدید

خبرایران : مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشور بازدید کرد.
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان/ تأکید بر هوشمندسازی، مدیریت انرژی، زمان و هزینه درساخت شهرهای جدید
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهایجدید به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی و شرکت های تابعه از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشوربازدید کرد.
 
جعفری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران برپایی این نمایشگاه را اتفاقی بزرگ در توسعه و عمران کشور دانست و گفت: قطعااین فرصتی برای پیشرانان حوزه اقتصادی در بخش تولید مسکن و پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور خواهد بود که ما نیز بهعنوان متولیان ساخت شهرهای جدید باید از آن استفاده لازم را ببریم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده از صنایع با کیفیت را امری ضروری در ساخت زیستگاه ها و پایدارسازی کالبد شهری دانست واضافه کرد: هوشمندسازی، مدیریت انرژی و همچنین مدیریت زمان و هزینه از مهمترین نکات قابل توجه در حوزه صنعت عمرانی هستندکه باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید چه در ساخت مسکن و چه در سایر حوزه های خدمات شهری در رأساقدامات قرار گیرند.
 
جعفری با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان، توان داخلی صنعت گران را به معرض نمایش گذاشته است گفت: تجاری‌سازی وصنعتی‌سازی نیازمند حمایت از سوی دولتمردان است و در این راه تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمندسازی را به شکل ترویجی آموزش دهیم.
 
وی همچنین ادامه داد: ظرفیت های بهرمندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در عمل باید پیاده سازی شود. در همین خصوص نیازداریمتا قراردادهایی را با پیمان کاران به امضا برسانیم که در آنها استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه ملاک عمل باشد.
 
جعفری با تاکید بر اینکه امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم شده است؛ گفت: ارائه خدمات عمومی،عمرانی، شهری و سایر خدمات رو بنایی و زیربنایی برای توسعه پایدار در برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است.
 
وی تصریح کرد: از صنعت‌گران و صاحبان ایده دعوت می‌کنیم تا در تولید مسکن همراه دولت باشند زیرا برنامه دولت برای تاسیس ۵۰شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب