امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62545 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام اسامی شعب کشیک بانک اقتصادنوین در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

خبرایران : بانک اقتصادنوین اسامی شعب کشیک خود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری را اعلام کرد.
اعلام اسامی شعب کشیک بانک اقتصادنوین در روزهای  ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پی اعلام تعطیلی سراسری به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه سال جاری، شعب کشیک این بانک در روزهای یاد شده از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۱:۴۵ خدمات ضروری بانکی را به مشتریان ارجمند ارائه خواهند کرد.
 
▪️ شعب کشیک در روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲
 
▪️ استان تهران:
▫️ تهرانپارس، سهروردی شمالی، بلواراندرزگو، آفریقای شمالی، میدان هفت‌تیر، شهرری، فلكه صادقیه، جمهوری، سعادت‌آباد
 
▪️ سایر استان‌ها:
▫️ شهدای کرج، شریعتی بابل، گلسار رشت، آزادی قزوین، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، امام خمینی مشهد، میدان آزادی كرمان، توحید اصفهان، صفائیه یزد، زند شیراز، طالقانی اهواز
 
▫️ شایان ذکر است بنابر اعلام بانک مرکزی، در بازه زمانی مذکور سامانه‌های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه‌ها انجام نخواهد شد. همچنین پردازش سامانه پایا مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخه واحد (۱۲:۴۵) خواهد بود.
 
▫️ گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک به‌ویژه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین اغلب خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند. 
 
▫️ علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی از مشتریان ارجمند هستند.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب