امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62463 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وحید جلالی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

انـجمـن تـولیــد کننـدگــان در و پنجــره ایــران با هــدف سـامـان دادن به بـازار پـی وی سـی و ارائــه محصـول بـا کـیفـیـت فعـالیـت خــود تاسیس شده است/ مهمترین انتظار ما از وزارت راه و شهرسازی توسعه سریعتر ساخت مسکن است

خبرایران : دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درو پنجره ایران گفت : انـجمـن تـولیــد کننـدگــان در و پنجــره ایــران با هــدف سـامـان دادن به بـازار پـی وی سـی و همـچنین ارائــه محصـول بـا کـیفـیـت فعـالیـت خــود را از سـال 91 شــروع کـرد.
انـجمـن تـولیــد کننـدگــان در و پنجــره ایــران با هــدف سـامـان دادن به بـازار پـی وی سـی و ارائــه محصـول بـا کـیفـیـت فعـالیـت خــود تاسیس شده است/ مهمترین انتظار ما از وزارت راه و شهرسازی توسعه سریعتر ساخت مسکن است
وحید جلالی دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: مهمترین انتظار ما از وزارت راه و شهرسازی این است که با توجه به رکود رخ داده در صنعت ساختمان در طی 8 ساله اخیر و با توجه به سیاست‌های دولت در این زمینه، هرچه سریعتر روند توسعه ساخت مسکن شدت گرفته و از سوی دیگر ارگان‌های حکومتی که برصنعت درب وپنجره نظارت دارند، درخصوص رعایت کیفیت و انضباط تولید در حوزه این صنعت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

جلالی عنوان داشت : متاسفانه در دولت‌های پیشین بدلیل ارزان کردن قیمت ساختمان، کیفیت کار رعایت نمی‌شد و افت شدید پیدا کرده بود که به همین دلیل تشکل درب و پنجره را ازسال 1391 تاسیس کردیم که از این طریق کیفیت و حقوق مصرف‌کننده حفظ شود.

وی ابرازداشت : ما از نهادهای تصمیم‌گیرنده در این حوزه انتظار داریم تا از طریق ارتباط با تشکل‌ها بتوانیم خدمات بهتری به مصرف‌کنندگان ارائه دهیم و به تمامی افرادی که می‌خواهند در حوزه تولید و مصرف فعالیت کنند، می‌توانند از کمک‌ها و خدمات ما استفاده کنند تا پنجره‌های باکیفیت را از انجمن تحویل بگیرند.

جلالی ادامه داد : در این راستا سی‌دی‌ها و پلتفرم‌های آموزشی در نظر گرفته‌ایم که در اختیار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهیم که مراحل ساخت، تولید و نصب در آن درج شده و با یک مطالعه به راحتی می‌توان این پنجره با کیفیت را نصب کرد. همچنین، ما در این انجمن کمیته شکایات نیز داریم که شکایات را برای تولید بهتر ثبت می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: درطی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته طی 4 روز، آموزش‌های مختلفی اعم از ساخت، تولید و نصب بصورت تئوری و عملی ارائه دادیم که با استقبال کم‌نظیری مواجه شد و شرکت‌کنندگان ملاحظه کردند که درب و پنجره تنها یک چارچوب نیست، بلکه یک سیستم است که از مراحل اولیه تا نصب می‌بایست در چارچوب یک استاندارد در کنار هم قرار بگیرد.

جلالی در پایان سخنان خود گفت : از سال 1388 قرار بود دولت در جهت بهینه‌سازی مصرف سوخت، سوبسید دهد که در طی چندسال این امر به انجام رسید ولی در حال حاضر دیگر به ما تعلق نمی‌گیرد و هیچ‌گونه حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد ولی در مقابل اعضای صنف درب و پنجره که بالغ بر 6000 واحد تولیدی هستند، همگی متفق‌القول 30 درصد کمک به بهینه‌سازی مصرف سوخت در کشور می‌کنند.

 

سایت انجمن : 

irandwa.ir


اطلاعات تماس : 

تهران، بزرگراه آیت اله صدر، ابتدای بلوار قیطریه، پلاک هفت، طبقه سوم
تلفن:
22674113 021
نمابر:
22673402 021
موبایل:
09120154461

 

درباره انجمن در و پنجره UPVC ایران :

 بـا آنـکـه نـزدیکـــ بـه دو دهـه ازشــروع  فعـالـیت تـولیــد درو پنجــره درایــران مـی گـذر.هرروز شـاهــد ظهورو توسعه کـارخـانـه هـا و کـارگـاهـای بــزرگ و کـوچـک در اقصـی نقــاط ایــران هستیــم و علــی رغـم افـزایـش تقـاضـای بازار مصــرف پـنجـــره، بـا نـوعـی نــابســامـانـی در و تـولـیــد کـیـفـــی و ارائـــه مـحصــولات نــامــرغـوب مــواجـه بـودیـم انـجمـن تـولیــد کننـدگــان در و پنجــره ایــران با هــدف سـامـان دادن به بـازار پـی وی سـی و همـچنین ارائــه محصـول بـا کـیفـیـت فعـالیـت خــود را از سـال 91 شــروع کـرد.

یکـی از اهــداف انـجمـن تــولیــدکننــدگــان در و پنـجــره ایـــران آمــوزش وبــالا بــردن دانــش عمــومـی اســت کــه در راسـتای ایـن هتدف فعـالیـت هـای بسیــاری صـورت گـرفته اسـت. بهــره گیـــری از دانـش کــارشنـاســان و پیشـکسـوتـان ایــن صـنعـت و بـه کـارگـیری تجـربیــات آنـها باعـث شـده اسـت، محصـولـی تـولیـد و روانـه بـازار شــود کـه رضـایـت مشـتری در ایـران جلـب کنـد.

بـرای رســیدن بـه ایـن هـدف والا، انـجمـن تـولیـدکننــدگـان در و پنجــره ایــران راه پـرپیــچ و خمـی را پیمـوده اسـت که حـاصـل آن تــولیــد پنجــره ای استــانــدارد در کلیـــه کــارگــاههــا وکــارخـــانـه هـا عضـــو انجمـــن و تــرغیـب دیــگرتـولیــدکننـدگــان کشـور بـه رعــایـت ایـن استــانــداردهــا بــه جهــت بودن در بازار و رقابت با دیگر کارگاهها شده است.

هـــم اکنــون انجمـــن ضمـن مــدون کـردن مقــرراتــی بــرای اعضــای خـود، ایشـان را مـوظــف و متعـهـد بــه رعــایت استــانـداردهای مورد تاییــد انجمـن کــرده اسـت. بـه جهــت دستیـابــی بــه یـک محصــول بـا استـانـداردهـای جهـانـی، انجمـن خـود را مـوظف به آمـوزش کلیـه کـارکنـان خـط تـولــید اعضــا خـود مـی دانــد و در ایــن راستــا کـلاس هــای آمـوزشــی بـرگـزار مــی نمـایـد. ایـن کلاسهـا شامـل طـراحـی منـاسـب، شنـاخـت عـوامـل تـاثیـر گـذار بـرکـیفیـت پنجــره، معیـارهــای انتخـاب پـروفیـل،یـراق آلات، متعلقات وهمـچنیـن نصـب صحیح  در و پنجــره یـو پـی وی سـی اسـت.

طبــق نظـرسنجـی آمـار بـه دســت آمـده از کـارخـانـه هـا، بـا بـالا رفتـن آگاهـی کـارکنـانـی کـه در ایـن کلاسها شـرکت کـرده انـد نه تنـها محصـولـی با کیفیـت و مـطابـق اسـتـانداردهــای روز دنیــا تولیـد می شــود بلکه رضـایـت مشتـری و بـازار در و پنجـره جلـب شـده اســت به طـوری کـه پنجـره هـایـی بـا متـریـال نـامنـاسـب و دستـگاه های قدیمـی کامـلا منســـــوخ شـــده اســـت. ایـــن دستـــــاورد بــه بـالا رفتــــن کیــفیــت ســاختمـــان درایـــران منجـــرگــردیــده اســـت.

علاوه بــر ایــن انجمــن خــود را مـــوظف مـی داند که این استــانداردهــا به صـورت دقـیق و بـه روز درکـارخـانه ها رعــایت شــود بــه همـین منظــور بـازدیـدهـای دوره ای ازکلیــه هــای شــرکــت هــای عضـو انجمـن صورت گیرد و مـاشیــن آلات، پـروفیــــل هـــا و یــراق آلات مـورد استفــــاده بــه صـورت دقیـــق  مــورد بــررسـی قـرار مـی گـیرد.

از دیــگر فعـــالیــت هـا انجمــن در راستـــای تـولیـــــد پنجــــره استــانــدارد، تبـــادل نظــــر بــا کــارشنـــاســان دیـگر دستـــاوردهــای انجمــن، اطـلاعـات و دانـش بدســت آمـده بعــد از بـررسـی تــوســط کـارشنـاسـان در اختیـار مجلات و روزنـامـه هـای صــنعت سـاختمـان قـرار مـی گیـرد تـا بستــری فــراهـم شـود کـه دانـش عمـومـی جامعـه در زمینه درو پنجــره کـه قلـب یـک سـاختمـان اســت بـالا رود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب