امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62460 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جواد جعفری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت البرز یراق تولیدکننده بهترین‌ و با کیفیت ترین‌ یراق‌آلات متناسب با سلیقه و نیاز مشتری است

خبرایران : مدیرعامل شرکت البرز یراق گفت : تیم مدیریتی البرز یراق با یک تفکر بلندمدت و حجم بسیار وسیعی از کالاها و یراق‌آلات، نمایندگان فروش را مجهز کرده تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.
شرکت البرز یراق تولیدکننده بهترین‌ و با کیفیت ترین‌ یراق‌آلات متناسب با سلیقه و نیاز مشتری است

جواد جعفری مدیرعامل شرکت البرز یراق تولیدکننده با برند تجاری برگمن و وارد کننده یراق الاتبا برند تجاری جویس در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما در شرکت البرز یراق تولیدکننده با برند تجاری برگمن و وارد کننده یراق الاتبا برند تجاری جویس بهترین‌ها و کیفی‌ترین‌های یراق‌آلات متناسب با سلیقه و نیاز مشتری را فراهم می کنیم.


وی تصریح کرد : درخشش این شرکت بر همگان روشن است و انبارهای البرز یراق خود یک اطمینان خاطر همیشگی برای تولیدکنندگان در و پنجره‌ای است که می‌خواهند همیشه پاسخ سوالات‌شان یک جمله باشد و کالای مورد درخواست شما در انبار البرز یراق همیشه موجود است.


جعفری عنوان داشت : تیم مدیریتی البرز یراق با یک تفکر بلندمدت و حجم بسیار وسیعی از کالاها و یراق‌آلات، نمایندگان فروش را مجهز کرده تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند و دفتر مرکزی این شرکت در تبریز واقع شده و از سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است.


مدیرعامل شرکت البرز یراق تولیدکننده با برند تجاری برگمن ادامه داد: در حال حاضر در زمينه طراحي ابزار و يراق‌ آلات ساختماني بيشتر شاهد واردات و يا كپی‌برداری از نمونه‌های خارجی هستيم  و بيش از 30 تا 40 درصد ابزار و يرا‌ق‌ آلات مورد نياز كشور در داخل توليد می‌شود.


وی با اشاره به اینکه محصولات ما ضمانت مرجوعی و تعویض نیز دارند، ابرازداشت : شرکت البرز یراق برای محصولات خود ضمانت 10 ساله با گارانتی تعویض به مشتریان ارائه می‌دهد و خوشبختانه در طی سال های فعالیت این شرکت  مشتریان از محصولات ما  رضایت کامل داشته اند  و این را می‌توان یکی از موفقیت‌های این شرکت بر شمرد.


جعفری در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر ما به عنوان توليدكنندگان داخلي به كشورهايي مانند ترکیه،آذربایجان و قرقیزستان صادرات داریم و امدواریم که از ما حمایت های لازم به خصوص از سمت وزارت صمت صورت بگیرد.
 

اطلاعات تماس :

دفتر مرکزی :

تبریز، شهرک سرمایه گذاری خارجی، خیابان آسیای 2 ، پلاک 97

تلفن :

64 - 04132466361   

 

دفتر تهران :

اتوبان آزادگان، آهن مکان ، فاز دوم مرکزی، پلاک 186

تلفن :

02155533457

02155533497

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب