امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62363 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داوود مشتاق درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صنایع چوبی و فلزی مشتاق در زمینه تولید میز و صندلی تحریر فعالیت دارد/ تولید میز و صندلی سبب جلوگیری از خروج ارز شده و برای مشتریان داخلی به صرفه می‌باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت صنایع چوبی و فلزی مشتاق گفت: با توجه به قابل رقابت بودن محصولات شرکت صنایع چوبی و فلزی مشتاق با محصولات خارجی ما تلاش کرده ایم که بتوانیم با تولید میز و صندلی با کیفیت ازخروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.
صنایع چوبی و فلزی مشتاق در زمینه تولید میز و صندلی تحریر فعالیت دارد/ تولید میز و صندلی سبب جلوگیری از خروج ارز شده و برای مشتریان داخلی به صرفه می‌باشد

داوود مشتاق مدیرعامل شرکت صنایع چوبی و فلزی مشتاق در گفتگوبا خبرنگار خبرایران اظهارداشت : بنده حدوداً ۵ سال است که در زمینه تولید میز و صندلی تحریر فعالیت می‌کنم.
مشتاق تصریح کرد : امسال نیز با یک طرح جدید در نمایشگاه شرکت کرده‌ایم که قیمت جهانی آن ۲۲۰ دلار است، ولی ما با یک چهارم قیمت آن را تولید می‌کنیم.

وی افزود: تولید میز و صندلی سبب جلوگیری از خروج ارز شده و برای مشتریان داخلی به صرفه می‌باشد که قابل رقابت با محصولات خارجی است.


 مدیرعامل شرکت صنایع چوبی و فلزی مشتاق ابرازداشت: ما ارسال محصول به سراسر کشور داریم و برای مشتریانی که بصورت عمده خرید می‌کنند، ارسال رایگان داریم.


وی درپایان سخنان خود گفت : به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، صادرات به کشورهای عراق، عمان و ترکمنستان داریم.
 

 

آدرس کارخانه: تبریز، سه‌راهی مایان، کوی سولماز

تلفن همراه: ۰۹۱۴۳۰۸۵۷۷۶
تلفن کارخانه: ۰۴۱۳۲۸۸۲۰۸۰

 

 

میز  تحریر نوجوانی-دانشجویی
 
 
تختخواب یا کفی تختخواب کاملاً تاشوی75 کوتاه
 
 
میز تحریر پایه تاشوی نشسته
میز و صندلی تحریر قابل تنظیم ارتفاع صورتی
 
 
 
 
میز و صندلی تاشوی نوجوانی-دانشجویی(لیون روشن- نوار لاستیکی)
 
 
 
 

 

میز و صندلی تحریر قابل تنظیم ارتفاع طرح سگهای نگهبان آبی
 
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب