امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62349 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین عطاپور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اسلایم اودی تولیدکننده انواع اسلایم در رنگ های متنوع ، جذاب و با کیفیت بالا است/ محصولات گروه Oddy Toys در سایز بندی گوناگون بنا به سلیقه کودکان تولید می شوند

خبرایران : مدیرمجموعه اسلایم اودی گفت: فروشگاه اینترنتی اودی اسلایم تلاش دارد تا با توجه به نیاز مشتریان خود محصولاتی را به آنها ارائه دهد تا از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد.
اسلایم اودی تولیدکننده انواع اسلایم در رنگ های متنوع ، جذاب و با کیفیت بالا است/ محصولات گروه Oddy Toys در سایز بندی گوناگون بنا به سلیقه کودکان تولید می شوند

 حسین عطاپور مدیرعامل مجموعه اسلایم اودی در گفتگوبا خبرنگار خبرایران اظهارداشت : اسلایم به عنوان یک نوع خمیر بازی ژل‌گونه سبب کاهش استرس و تقویت عضلات دست و تمرکز حواس و دید می‌شود.


وی با اشاره به اینکه مجموعه اسلایم اودی تولیدکننده اسلایم در تنوع و کیفیت بالا و زبانزد خاص و عام است. تصریح کرد : گروه Oddy Toys دارای بیش از 60 مدل اسلایم در سایز بندی گوناگون عرضه شده که هر کدام بنا به سلیقه کودکان از استقبال خوبی برخوردار است. معمولا طبقه رنج سنی از این محصول میتوان از +5 سال شروع شود پس محدودیت در خلاقیت ذهنی و فکری کودکان برای استفاده و بازی اسلایم اودی وجود ندارد.


عطاپور با اشاره به اینکه اسلایم‌های تولیدی ما از 50 گرم تا یک کیلوگرم و حتی فله‌ای تولید می شوند، عنوان داشت : اسلایم اودی تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارای نماد سیب سلامت به عنوان تولید کننده برتر اسلایم در کشور می باشد.


وی ادامه داد: اسلایم یک نوع خمیر بازی و بصورت ژل‌گونه است که خمیر جادویی هم نامیده می‌شود که بازی با آن سبب کاهش استرس و تقویت عضلات دست و تمرکز حواس و دید می‌شود. ضمن اینکه سایت ما در حال بارگزاری است که پس از آن آماده سفارش گیری از طریق اینترنتی می‌باشیم.


مدیرعامل مجموعه اسلایم اودی افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دلار، به دلیل گران شدن مواد اولیه مجبور به افزایش قیمت محصول هستیم و گاهاً با کاهش حاشیه سود و ضرردهی مواجه شده‌ایم. به همین دلیل ما انتظارحمایت از ارگان‌های بالادستی را داریم تا از طریق کارت بازرگانی اقدام به واردات مواد اولیه کنیم.


عطاپورابرازداشت : ما به کشورهای قطر، عراق، آذربایجان و بزودی به ارمنستان و روسیه نیز صادرات خواهیم داشت‌ و درنظر داریم تا محصولات‌مان را به‌روز رسانی کنیم.


وی درپایان سخنان خود گفت : فروشگاه اینترنتی اودی اسلایم تلاش دارد تا با توجه به نیاز مشتریان خود محصولاتی را به آنها ارائه دهد تا از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد. محصولات این فروشگاه به نسبت رقبای خود از کیفیت خوبی برخوردارند و همواره تلاش نموده ایم تا محصولات خوبی را به مخاطبین ارائه دهیم.

تماس با ما :

سایت : 

slimeoddy.ir
 

تلفن :

09386818140  

09214846763

0921847002327

 

هر گونه سوال در مورد خرید اسلایم دارید می توانید با بخش مشاوره فروش تماس بگیرید ما تلاش نموده‌ایم تا محصولات با کیفیت برای مشتریان خود ارسال خواهیم کرد.

برای خرید عمده اسلایم و مشاهده لیست قیمت از کنال تلگرامی ما اقدام کنید. کانال تلگرام عمده فروشی کلیک کنید

هر گونه سوال پیش از خرید و مشاوره دارید می توانید با شماره ما تماس بگیرید. آماده همکاری با مهدکودک ها، سازمان سرگرمی کشور، مدارس، کانون فرهنگی رشد فکری کودکان و … هستیم.

آدرس: کرج، ماهدشت
 
آدرس اینستاگرام: oddy_toys@

 

محصولات :

 

خرید عمده اسلایم باتل اودی

 

 

 

خرید عمده اسلایم ساده               خرید عمده اسلایم شفاف

 

 

خرید عمده اسلایم دونه برفی           خرید عمده اسلایم پاستیلی

 

 

 

خرید عمده اسلایم سه بعدی                 خرید عمده اسلایم میوه ای

 

 

خرید عمده اسلایم اودی

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب