امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62338 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسرین مرادی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نقش تندیس آریا بزرگترین تولیدکننده محصولات لوازم‌التحریر، کمک آموزشی و هنری در ایران می‌باشد/ محصول جدید در 5 نوع ، با تنوع و رنگبندی بالا به بازارعرضه می‌شود/ تندیس آریا به عنوان کارآفرین برتر و تولیدکننده نمونه کشوری انتخاب شد

خبرایران : مدیر بخش توسعه و مارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا گفت : تولیدات شرکت توسعه و مارکتینگ نوشت‌افزار آریا بیش از 130 محصول در گروه های انواع خمیر بازی، آبرنگ، رنگ انگشتی، گواش، پاستل روغنی و مداد شمعی، ظروف غذاخوری کودک، چسب ماتیکی، خمیر شنی، مداد تحریر و رنگی، خطکش جات و انواع محصولات جانبی می باشند.
نقش تندیس آریا بزرگترین تولیدکننده محصولات لوازم‌التحریر، کمک آموزشی و هنری در ایران می‌باشد/ محصول جدید در 5 نوع ، با تنوع و رنگبندی بالا به بازارعرضه می‌شود/ تندیس آریا به عنوان کارآفرین برتر و تولیدکننده نمونه کشوری انتخاب شد

نسرین مرادی مدیر بخش توسعه ومارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت آریا از سال 1340 در حوزه تولید خمیر بازی آغاز به کار کرد که در ادامه  لاین‌های جدید از جمله: پاستل‌های روغنی و گچی، گواش، آبرنگ، انواع مداد و مدادرنگی، چسب ماتیکی، ظروف غذاخوری، انواع خط‌کش و ... به تولیدات این شرکت افزوده شد.


مرادی عنوان داشت : شرکت آریا در 4 کارخانه مختلف محصولات خود را تولید می‌کند و مجموعه‌های مختلف تحت عنوان تامین‌کننده مواد اولیه تا چاپ، بسته‌بندی و قالبسازی با ما همکاری می‌کنند.


وی افزود: در گروه آریا یک تیمی وجود دارد که طراحی گرافیک، طراحی معماری و طراحی هویت برند را بعهده دارند.همچنین یک تیم مجرب آزمایشگاهی، آزمایش فرمولاسیون و کیفیت تولید را نیز انجام می‌دهند تا ما بتوانیم یک محصول خاص کاملا به‌روز را ارائه دهیم که از لحاظ کیفیت و بسته‌بندی قابل رقابت با بهترین محصولات دنیاست.


مرادی ابرازداشت: ما در کنار آریا برندهای معتبر دیگری نیز داریم که در بخش‌های مختلف بازار سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.همچنین، این محصولات به کشورهای روسیه، عراق، ارمنستان و امارات صادر می‌شوند.


وی افزود: ما چندین سال در نمایشگاه‌های مختلف خارجی مثل: اردن، هند، آلمان حضور داشته‌ایم و امسال نیز قوی‌تر از گذشته شرکت خواهیم کرد. همچنین، محصول جدید ما ماژیک هایلایتر، خودکار جدید و قیچی کودک و بزرگسال است که در ۵ نوع با تنوع و رنگبندی بالا به بازار عرضه می‌شود.


مدیر بخش توسعه و مارکتینگ شرکت نقش تندیس آریا درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه امسال ما به عنوان کارآفرین برتر و تولیدکننده نمونه کشوری انتخاب شده‌ایم و به همین دلیل انتظار حمایت دولت پیرامون تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه هستیم، مشکل دیگر ما قطعی برق و عدم استفاده از ژنراتور است.


سایت : 

aryaland.ir

اینستاگرام :

aryaland.ir

 

محصولات :

 

صدای مشتری:
تلفن: ۸۶۱۲۶۹۳۹

اطلاعات تماس دفتر مرکزی:
آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – تقاطع بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیاری – پلاک ۶۶ -(ساختمان نوبل) واحد ۳۰۲
تلفکس: ۲۳ – ۸۸۶۵۰۶۱۹

اطلاعات تماس کارخانه ۱:
آدرس: کیلومتر ۳۳ جاده تهران – ساوه، رباط کریم، میدان امام خمینی(ره) خ کارگر پلاک ۱۳
تلفن: ۵۶۲۱۵۸۳۹ – ۰۲۱ و ۵۶۲۱۳۵۱۴-۰۲۱ و ۴۱_۵۶۲۱۵۸۴۰ -۰۲۱
و ۵۶۲۱۵۵۷۰ -۰۲۱و ۵۶۲۱۲۷۲۷ -۰۲۱و ۵۶۲۱۶۴۱۹ -۰۲۱
فکس: ۵۶۲۱۲۵۳۵ – ۰۲۱

اطلاعات تماس کارخانه ۲
آدرس: رباط کریم – شهرک صنعتی نصیرآباد سرو یکم پلاک E16 , E17
تلفن: ۰۲۱-۵۶۳۹۰۱۱۵ الی ۱۲۲
فکس: ۵۶۳۹۰۱۲۳

دفتر مرکزی شرکت نقش تندیس آریا در استان اصفهان (نمایشگاه و فروشگاه):
آدرس: اصفهان ،خیابان چهارباغ،حدفاصل دروازه دولت و چهارراه تختی ،کوچه ی رشتی ها،مرکز تجاری مهر،واحد ۱۰
تلفن: ۳۲۲۴۴۰۳۶
فکس: ۳۲۲۴۴۰۳۷

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب