امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6228 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ایرانسل حامی اولین دوره مسابقات موتور ریس ایران

خبرایران:به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین دوره مسابقات موتور ریس ایران با حمایت های ویژه ایرانسل برگزار شد. همزمان مسابقات رالی بزرگ شیراز بعنوان نخستین رویداد بین المللی حرفه ای اتوموبیلرانی ایران و انتخابی مسابقات بین الملی خاورمیانه نیز با حمایت های ایرانسل برگزار می‌شود.
ایرانسل حامی اولین دوره مسابقات موتور ریس ایران

به گزارش خبرایران؛ نخستین دوره مسابقات موتور ریس آزاد کشور با حمایت مالی ایرانسل از این دوره از مسابقات و همچنین تامین زیرساخت ارتباطی لازم برای بررسی موقعیت مکانی هر یک از شرکت کنندگان، بیست و هشتم شهریورماه جاری در پیست آزادی تهران برگزار شد. این دوره ازمسابقات با حضور بیش از 80 موتور سوار از تیم‌ها و هیات‌های مختلف سراسر کشور و در کلاس‌های متنوع 125سی سی ،180سی سی ، 250 سی سی ،400سی سی، 600 سی سی و 1000 سی سی همراه بود که در پایان و در بخش رده بندی براساس امتیاز تیمی، تیمهای تهران، خراسان رضوی و گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مسابقات رالی بزرگ شیراز، انتخابی مسابقات بین‌الملی خاورمیانه هم که نخستین رویداد حرفه‌ای بین‌المللی اتومبیل‌رانی در کشور به شمار می‌آید، با حمایت‌های ویژه مالی و تامین زیرساخت ارتباطی ویژه مورد نیاز در مسیر مسابقات از سوی ایرانسل برگزار خواهد شد. ایرانسل با استقرار سایت های سیار مخابراتی و تامین زیرساخت کامل ارتباطی منطقه، کل مسیر مسابقات را تحت پوشش خدمات اینترنت همراه خود قرار داده است.
همچنین ارائه خدمات مسیر یابی ایرانسل در طول مسیر به شرکت کنندگان، آماده سازی فضای برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و مسیر مسابقات و نصب نشان تجاری ایرانسل بر روی کلیه خودروهای شرکت کننده در این دور از مسابقات از جمله اقدامات صورت گرفته توسط ایرانسل برای برگزاری این دوره از مسابقات به شمار می رود.
مراسم افتتاحیه مسابقات رالی بزرگ شیراز دوم مهرماه با حضور تیم های خارجی و داخلی شرکت کننده در محل دروازه قرآن شیراز برگزارخواهد شد و مسابقات رسمی نیز صبح روز سوم مهرماه از محل تخت جمشید شروع و شرکت کنندگان با گذر از شهرهای زرقان،مرودشت ،ارسنجان و خرامه، چهارم مهرماه در نقطه پایان که دروازه قرآن شیراز تعیین شده برای کسب مقام به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب