امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62277 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا کرم‌سیچانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تکنیسین‌هایی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان همراه در بحث تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متخصص وکاربلد هستند

خبرایران : مدیر فنی شرکت ارتباط پارسیان همراه گفت : تکنیسین‌هایی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان همراه دربحث تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متخصص و کاربلد برخوردار هستند .
تکنیسین‌هایی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان همراه در بحث تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متخصص وکاربلد هستند

 محمدرضا کرم‌سیچانی مدیر فنی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان همراه درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : تکنیسین‌هایی که در قسمت تعمیرگاه شرکت مشغول به فعالیت هستند، از سرتیفیکیت‌های داخلی و خارجی در بحث تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متخصص و کاربلد هستند و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر دستگاه خود را به این شرکت بسپارند، زیرا تعمیرات به بهترین نحو انجام می‌گردد.


کرم‌سیچانی افزود:  دستگاه پس از پذیرش وارد قسمت تعمیرگاه شده و براساس نوع و مشکل دستگاه به تکنیسین متخصص ارجاع داده می‌شود.سپس دستگاه در قسمت QC بررسی، عیب‌یابی و رفع ایراد شده و طی بازه زمانی ۱ تا ۳ روزه تحویل مشتری می‌گردد.


وی ادامه داد : البته اگر مشتری زودتر از این زمان گوشی خود را بخواهد، تحت عنوان کوئیک سرویس نهایتاً یک ساعته گوشی خود را دریافت خواهد کرد.


کرم سیچانی ادامه داد: ما در طی ۱۶ ساعت ۲ شیفت کاری داریم که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۴ در تمامی ایام هفته می‌باشد که در کنار آن مشاوره فنی هم به مشتری ارائه می‌گردد.

 

آدرس شعبه اصفهان: خیابان فردوسی، نبش خیابان عافیت
آدرس شعبه تهران: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ۳۴

سایت : 

parsianhamrah.ir

اینستاگرام : 

ebtekarertebatparsian

 تلفن :

02191004444
03191004444     

سامانه پیامکی :

98-100004422+


صدای مشتری :

03132221818

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب