امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62276 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدجواد شفعتی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ابتکارارتباط پارسیان تحت برند پارسیان همراه در امر واردات و فروش دستگاه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند/ استراتژی و هدفگذاری ما شفافیت محض است

خبرایران : مدیرخدمات پس از فروش ابتکار ارتباط پارسیان گفت: شرکت ابتکارارتباط پارسیان تحت برند پارسیان همراه در امر واردات و فروش دستگاه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند و با برندهای سامسونگ، اپل و شیائومی همکاری نزدیک دارد.
ابتکارارتباط پارسیان تحت برند پارسیان همراه در امر واردات و فروش دستگاه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند/ استراتژی و هدفگذاری ما شفافیت محض است

محمدجواد شفعتی مدیر خدمات پس از فروش شرکت ابتکارارتباط پارسیان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت ابتکارارتباط پارسیان تحت برند پارسیان همراه در امر واردات و فروش دستگاه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند و با برندهای سامسونگ، اپل و شیائومی همکاری نزدیک دارد.
شفعتی تصریح کرد: تجهیزات و زیرساخت‌ها و تجربه ما این اجازه را می‌دهد تا بتوانیم در زمینه واردات تبلت، اکسسوری و گجت‌ها طبق نیاز مشتری سرویس‌دهی مطلوبی ارائه کنیم.
وی  ادامه داد: یکی از قابلیت‌های مهم ما نسبت به سایر واردکنندگان  این است که در شعبه مرکزی‌مان که در اصفهان واقع شده، امکانات و سرویس‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهیم که شامل تحویل سریع و حضوری زیر ۲ ساعت برای مشتریان می‌باشد. از سوی دیگر، تمام قوانینی که ما اجرا می‌کنیم از سوی قانون حمایت و قوانین روز و سازمان صمت تائید شده که کوچکترین تخطی از آن نداشته‌ایم.
مدیر خدمات پس از فروش شرکت ابتکارارتباط پارسیان افزود : در صورتی که پس از تعمیر تلفن همراه، مشتری باز هم با مشکل روبرو شده و یا حتی از دستگاه خود دلزده شود، با دریافت فرانشیزی که دستگاه مشتری داشته و با کمترین دستمزد، گوشی را از وی خریداری کرده و با مدل دلخواه جایگزین می‌کنیم.

وی عنوان داشت: هدفگذاری ما بدین شکل بوده که برای سرویس بهتر به مشتریان، پس از عیب‌یابی و تعمیر دستگاه از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین مشکلات، آن را حداکثر تا ۳ روز کاری تحویل مشتری می‌دهیم و همچنین، در واحد R&D امکان مشاوره فنی داریم که به بهترین اطلاعات روز دنیا دسترسی داشته و مشتریان می‌توانند هرگونه مشورت و راهنمایی در مورد دستگاه خود را بدست آورند.
شفعتی ابرازداشت: در صورت شکایت مشتری، واحد CRM و روابط عمومی بصورت تخصصی و مستقل از سایر واحدها شبیه به یک ناظر و بازرس، شکایت‌ها را بررسی کرده و با تمامی مدارک و مستندات، کم‌کاری‌ها را مرتفع نموده و در غیر اینصورت توضیحات لازم را به مشتری ارائه می‌نماید.
وی خاطرنشان کرد: استراتژی و هدفگذاری ما شفافیت محض است و در همین راستا خدمات پاسخگویی ۱۶ ساعته (۸ ساعت حضوری و ۸ ساعت تلفنی) در تمامی ایام هفته در نظر گرفته‌ایم که راهنمایی در مورد سامانه همتا و فعالسازی دستگاه را در صورت کامل بودن مستندات و مشکلات در زمینه ثبت سفارش را هم انجام می‌دهیم.
این مدیر خدمات پس از فروش اظهار داشت: بدلیل اینکه ما یک برند فروشگاهی هم داریم، افرادی که خرید از ما انجام می‌دهند، مشاوره فنی و تکنیکال در مورد دستگاه خود در اختیارشان می‌گذاریم و در صورت اشکال نرم‌افزاری حتی اگر شامل گارانتی هم نباشد، بصورت کاملاً رایگان آنرا برطرف می‌کنیم.همچنین، برای افراد کم‌بضاعت امکانات ویژه‌ای از جمله تخفیف ۵۰ درصدی قطعات بدون اخذ دستمزد و اجرت در نظر گرفته‌ایم.
شفعتی ادامه داد: واحد R&D و CRM اطلاعات روز براساس دانش روز سراسر دنیا را بصورت پروپوزال و فرم‌های پاورپوینت و مقالات ارائه شده بصورت امکانات آموزشی ارائه داده تا همکاران ما بتوانند اطلاعات خود را به‌روز نگهدارند و بدانند که با مشتری چگونه برخورد کنند.
وی ادامه داد : علاوه بر این، ما توانسته‌ایم در این زمینه به تولید علم دست پیدا کنیم و دستاوردها و اطلاعاتی که از مشتریان کسب می‌کنیم را آنالیز کرده و آن را تبدیل به علم و پژوهش کرده‌ایم که در همین راستا موفق به تهیه مقالات علمی شده‌ایم که در کنفرانس‌های بین‌المللی و معتبر دنیا تهیه شده است.
شفعتی گفت: ما همواره بر این اصل استوار بوده‌ایم تا دستاوردهایمان را صرفاً برای خود نگه نداریم و این موفقیت‌ها را در سطح بین‌المللی نیز منتشر کرده‌ایم که برای نیل به آن از فیلتر یک نهاد بین‌المللی با کمک اساتید بین‌المللی عبور کرده و موفق به اخذ مهر تائید شده‌ایم.

وی تاکید کرد: همچنین، پایگاه استنادی سیبیلیکا این مقالات را وریفای کرده تا ما دانشی را ارائه داده باشیم که نه صرفاً یک دستاورد، بلکه بعنوان دانش تائید شده، نهادهای علمی دنیا بتوانند از راهکارهای ارائه شده بهره‌مند شوند.مقاله اول ما در مورد تاثیر تصویر شرکت در رضایت مشتری و کیفیت خدمات روی وفاداری مشتریان در مورد شرکت خودمان بوده است.
شفعتی اضافه کرد : مقاله دوم ما نیز در مورد تاثیر رسیدگی به شکایات در رضایت مشتری و اعتبار برند است، بدین صورت که شکایاتی که از مشتریان دریافت کرده‌ایم را بصورت دیتای خام، آنالیز و تحلیل کرده و با مقایسه نسبت به سایر اطلاعات و دستاوردهایی که پیش از این در دنیای علم وجود داشته توانسته‌ایم مقاله دیگری را تهیه کنیم. همچنین، وقتی ما تاثیر شکایات و رضایت مشتری را بر روی اعتبار برند می‌سنجیم، اگر در این بین شخصی بخواهد برندش را توسعه دهد، می‌داند که در صورت رسیدگی به شکایت مشتری قطعاً به اعتبار برند می‌رسد.
وی ادامه داد: ما وظیفه‌مان را بصورت تمام و کمال انجام داده و هرگز در زمینه گارانتی به هیچ عنوان کم نمی‌گذاریم، حتی مواردی مثل ضربه خوردگی شدید که گارانتی را باطل می‌کند، با وجود هزینه‌های بسیار بالا  تحت پوشش گارانتی سرویس قرار می‌دهیم و هیچ تفاوتی برای ما ندارد. بعنوان مثال، ما در تهیه مادربورد حدوداً ۱۲ میلیون تومان هزینه می‌کنیم که عملاً ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و ضرر سنگینی به ما وارد می‌کند.
مدیرخدمات پس از فروش ابتکار ارتباط پارسیان تصریح کرد : در این مورد گارانتی برند سامسونگ و شیائومی باید خودش جوابگو باشد که چرا در ایران گارانتی ندارد؟ به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، تمامی هزینه‌های خدمات پس از فروش به گردن واردکننده است و آمارها نشان می‌دهد ۴ تا ۵ درصد از کل ارزش دستگاه هزینه خدمات پس از فروش است. در کشورهای دیگر هیچ‌گونه نگرانی در خصوص گارانتی وجود ندارد و تبلیغات و تخفیفات فراوانی در این زمینه در نظر گرفته شده تا مشتریان از یک برند خاص خرید کنند. ولی در کشور ما خرید تلفن همراه فقط به نفع کشور صادرکننده تمام می‌شود و به علت اعمال تحریم‌ها در قبال فروش اجناس، هیچ‌گونه خدمات پس از فروشی ارائه نمی‌دهند و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن ندارند.
شفعتی ادامه داد: متاسفانه موبایل کالایی نیست که بتوان با فراغ بال آن را در کشور تولید کرد، زیرا وابسته به نرم‌افزار و سیستم‌عامل آمریکایی است و اگر بخواهیم این فناوری‌ها را کتمان کنیم و بدون توجه به آن اقدام به ساخت موبایل کنیم، از تمام دنیا عقب می‌مانیم.
وی افزود : که البته در این زمینه نیز راهکارهایی اندیشیده شده تا در بحث دانش‌بنیان بر روی تولید کار انجام دهیم که این امر نیاز به کمک دولت دارد تا فشار خرید تلفن همراه فقط به واردکننده وارد نشود و باید تعاملی به وجود آید تا حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان را جلب کنیم. متاسفانه در این زمینه تاکنون حتی یک ریال هم به ما کمک نشده و به طرق گوناگون مدل‌های مختلف مالیاتی همبه ما تحمیل شده است که این امر در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.
شفعتی ابرازداشت: با وجود پشتیبانی بسیار ضعیف از این حوزه، ولی هیچ‌کدام از این موانع سد راه ما نشده و در حال حاضر با تمام این شرایط در ۱۸ نقطه از کشور سرویس سنتر دایر کرده‌ایم تا مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند در تمام نقاط کشور، دستگاه‌هایشان را برای ما ارسال کنند.

وی درپایان سخنان خود گفت : همچنین،  برای افرادی که از راه دور سرویس می‌گیرند قابلیت آنلاین وجود دارد که از لحظه پذیرش دستگاه بصورت کاملاً غیر حضوری و بدون تماس بتوانند با وارد کردن کد پیگیری وارد سامانه شده و از ریز جزئیات و لحظه‌ای سرویس دستگاه بصورت آنلاین اطلاع پیدا کنند که در هنگام پذیرش چک شده و اگر ایرادی داشته باشد، قطعاً توسط واحد QC برطرف می‌گردد.

 

آدرس شعبه اصفهان: خیابان فردوسی، نبش خیابان عافیت
آدرس شعبه تهران: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ۳۴

سایت : 

parsianhamrah.ir

اینستاگرام : 

ebtekarertebatparsian

 تلفن :

02191004444
03191004444     

سامانه پیامکی :

98-100004422+


صدای مشتری :

03132221818

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب