امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62245 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میثم خاکساری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تاسیسات کاران محصولات باغی، استند و دکوراتیو را تولید می کند/ آبنمای رومیزی تاسیسات کاران در منازل و روف‌گاردن‌ها استفاده می‌شود/ برای واردات مواد اولیه نیازبه حمایت ارگان‌های بالادستی داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت تاسیسات کاران گفت : تاسیسات کاران محصولات باغی، استند و دکوراتیو همچون شومینه برقی، شومینه الکلی، آبنماهای شیشه‌ای، پکیج آبنمای بارانی و دیوار خیس را تولید می کند.
تاسیسات کاران محصولات باغی، استند و دکوراتیو را تولید می کند/ آبنمای رومیزی تاسیسات کاران در منازل و روف‌گاردن‌ها استفاده می‌شود/ برای واردات مواد اولیه نیازبه حمایت ارگان‌های بالادستی داریم
میثم خاکساری مدیرعامل شرکت تاسیسات کاران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت تاسیسات کاران محصولات باغی، استند و دکوراتیو همچون شومینه برقی، شومینه الکلی، آبنماهای شیشه‌ای، پکیج آبنمای بارانی و دیوار خیس تولید می کند.

خاکساری عنوان داشت : محصولات مربوط به استخر همچون آبنماهای محوطه نیز از دیگر تولیدات ماست که تمامی این محصولات دارای گارانتی ۵ ساله می‌باشند. همچنین، ما به سراسر کشور و همچنین خارج از کشور همچون عراق، افغانستان و ... ارسال محصول داریم.

وی با اشاره به اینکه ما برای واردات مواد اولیه نیاز به حمایت ارگان‌های بالادستی داریم، ابرازداشت : خوشبختانه رتبه کشورمان در بین محصولات خارجی بسیار بالا بوده و تقاضا زیاد برای تولید هم زیاد داریم.

مدیرعامل شرکت تاسیسات کاران افزود : بیشترین میزان فروش ما مربوط به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هاست، چرا که احساس آرام‌بخشی را به ما القا می‌کند. البته در کنار این تولیدات، آبنمای رومیزی هم طراحی کرده‌ایم که در منازل و حتی روف‌گاردن‌ها استفاده می‌شود و قیمت کمترین میزان پکیج از ۲ میلیون تومان شروع شده است.

وی درپایان سخنان خود گفت : توصیه بنده به مردم این است که جهت تمدد اعصاب و آرامش حتما این پکیج را تهیه کنند که با کمک مشاوران ما می‌توانند ارزانترین نوع آن را انتخاب کنند.


آدرس کارخانه: اصفهان، اتوبان آقابابایی خ خزائی خ مبارزان بن بست وحدت(چهارمین بن بست) دفتر تاسیسات کاران 
تلفن:
۰۹۱۲۹۱۵۰۱۰۴
 ۰۹۱۳۲۷۰۳۴۰۰
 
سایت :
 
ایمیل :

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب