امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62242 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وکیل برجسته‌ حامی رمز ارز XRP مرتبط با ریپل از بازیابی دسترسی به حساب توییتر خود اطمینان دارد

خبرایران : انتظار می‌رود که طی چند روز آینده، این وکیل مشهور کنترل حساب توییتر خود را پس بگیرد.
وکیل برجسته‌ حامی رمز ارز XRP مرتبط با ریپل از بازیابی دسترسی به حساب توییتر خود اطمینان دارد

به گزارش خبرایران، وکیل برجسته‌ی حامی رمز ارز XRP مرتبط با ریپل، به دنبال حمله‌ی سایبری آماده‌ی بازیابی کنترل حساب توییتر خود است.

بنا به توییتی از جیمز کی. فیلان وکیل، انتظار می‌رود که دیتون تا دو یا سه روز آینده دسترسی به حساب خود را بازیابد.

این بیانیه به دنبال خبر اخیر مبنی بر اینکه دیتون قربانی حمله سایبری طولانی‌مدت که در نهایت منجر به هک شدن حساب توییتر وی شد، منتشر شده است.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

هکرها از جایگاه دیتون در جامعه‌ی رمز ارزی سو استفاده کردند تا توکن دیجیتال جدید با نام LAW که بنا به ادعای آن‌ها با CryptoLaw ارتباط دارد، را تبلیغ کنند.

کلاهبرداران حساب دیتون را جهت بازاریابی توکن LAW دستکاری کرده و آن را به جای یک توسعه‌ی تکان دهنده در حوزه دیفای، با تمرکز ویژه بر عرصه‌ی قانونی رمز ارزها جا زدند. این پیام فریبنده که LAW را به عنوان محصول رسمی CryptoLAW معرفی کرد، پای خود را فراتر گذاشته و دنبال‌کنندگان را به خرید توکن مذکور از یک سایت مرتبط تشویق کرد.

پروژه CryptoLaw به سرعت این خبر را تکذیب و به‌طور شفاف اعلام کرد که حساب این وکیل مورد سواستفاده قرار گرفته و توییت مبلغ توکن LAW با اهداف نادرست نوشته شده است.

این سازمان به دنبال‌کنندگان خود و جامعه‌ی رمز ارزی به‌طور کلی توصیه کرد تا با وجود این هک، نهایت احتیاط را حفظ کنند. این اتفاق، یادآوری ناخوشایندی پیرامون خطرات امنیت سایبری موجود در عصر دیجیتال حتی در میان چهره‌های برجسته در حوزه‌ی رمز ارزها است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب