امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62239 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرتضی یوسفی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ژما دیزاین تولید کننده آبنماهای داخل منزل، روف گاردن و تراس است / آب نماهای خانگی سنگی ژما دیزاین با تنوع و کیفیت بسیار بالا به سراسر کشور ارسال می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت آبنماهای خانگی سنگی ژما دکورگفت: : با توجه به افزایش سیستم‌های الکترونیکی در منازل و تاثیرات منفی بر روی افراد، وجود آب و سنگ در کنار هم سبب آزاد شدن یون منفی شده که تاثیر زیادی بر روی روحیه افراد دارد.
ژما دیزاین تولید کننده آبنماهای داخل منزل، روف گاردن و تراس است / آب نماهای خانگی سنگی ژما دیزاین با تنوع و کیفیت بسیار بالا به سراسر کشور ارسال می شود

مرتضی یوسفی مدیرعامل شرکت آبنماهای خانگی سنگی ژما دکور درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت آبنماهای خانگی سنگی ژما دکور دو سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید آبنماهای خانگی آغاز کرده است.


یوسفی تصریح کرد : این آبنماها تنوع و کیفیت بسیار بالایی داشته که به همین جهت مذاکراتی پیرامون صادرات نیز با کشورهای دیگر داشته‌ایم.


وی افزود: با توجه به افزایش سیستم‌های الکترونیکی در منازل و تاثیرات منفی بر روی افراد، وجود آب و سنگ در کنار هم سبب آزاد شدن یون منفی شده که تاثیر زیادی بر روی روحیه افراد دارد.


یوسفی ابرازداشت :اکثرطراحی‌ها مختص خودمان است، ولی در صورت سفارش مشتریان ازسایرسایت‌های مرتبط نیز کپی‌برداری می‌کنیم و ارسال کالا به سراسر کشور داریم.


مدیرعامل شرکت آبنماهای خانگی سنگی ژما دکور خاطرنشان کرد : خوشبختانه نوسانات نرخ ارز تاثیر چندانی بر قیمت تمام شده محصول ندارد، ولی با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قیمت‌ها ثابت مانده و افزایش پیدا نکند، چرا که هدف ما این است که هر ایرانی یک آبنمای سنگی در خانه خود داشته باشد.


وی درپایان سخنان خود گفت: ما طراحی داخلی هتل‌ها، رستوران‌ها و شرکت‌های خصوصی و نیمه خصوصی را نیز برعهده داریم که برای رشد و توسعه بیشتر، نیاز به حمایت وزارت صمت جهت تامین معادن و ماشین‌آلات سنگبری داریم.


تلفن :
09124458195
09194458195
سایت :
 zhemaa.com

اینستاگرام:
Zhemaa.design @

 

درباره شرکت آبنماهای خانگی ژما بیشتر بدانید:

شرکت آبنما خانگی سنگی ژما به مدیریت جناب آقای مهندس یوسفی از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش آبنماهای سنگی خانگی شروع کرد و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان دامنه فروش مجازی این فروشگاه توسعه یافت.

هدف اصلی این شرکت طراحی های متفاوت آبنمای خانگی در انواع رنگهای مختلف سنگ طبیعی با بهترین متریال است و خوشبختانه تا به امروز تا حدی موفق به جلب رضایت و نظر شما مخاطبان عزیز شده است.

تیم شرکت ژما بیش از بیست نیروی فعال و مشغول به کار دارد و خوشبختانه روحیه تیمی بالا و تعهد تک تک عوامل همراه مدیریت مشتری مدار آقای یوسفی آینده قابل قبولی را برای رشد و گسترش این شرکت متصور ساخته است.

به جهت اطمینان از کیفیت محصولات و ضمانت سلامت کالا در هنگام تحویل میتوانید به شرکت ژما اعتماد کنید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب