امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62238 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

منصور یوسفیان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سنگ سان اوج بیش از یک قرن در زمینه استخراج، فرآوری، حجاری و صادرات انواع سنگ‌های طبیعی سابقه دارد / جگواراستون، سنگ‌های تراورتن، سنگ‌های مرمریت محصولات شرکت سنگ سان اوج می‌باشند

خبرایران : مدیرعامل شرکت سنگ سان اوج گفت: هدف اصلی ما ایجاد ارزش افزوده است تا بتوانیم با فناوری‌های روز دنیا واستفاده ازمحصولات دانش‌بنیان،راندمان کاری رادرحد استانداردهای بین‌المللی بالا ببریم.
سنگ سان اوج بیش از یک قرن در زمینه استخراج، فرآوری، حجاری و صادرات انواع سنگ‌های طبیعی سابقه دارد / جگواراستون، سنگ‌های تراورتن، سنگ‌های مرمریت محصولات شرکت سنگ سان اوج می‌باشند

منصور یوسفیان مدیرعامل شرکت سنگ سان اوج درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت سنگ سان اوج با قدمت یک قرن به تولید و استخراج مواد اولیه صنایع سنگ از معدن و پس از آن عمل‌آوری به جهت صادرات و واردات می‌پردازد.


یوسفیان تصریح کرد: ماهمواره سعی کرده‌ایم تا کیفیت محصولات را درحد استاندارد جهانی نگهداریم و از این جهت مشکلی برای صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکایی نداشته باشیم.


وی عنوان داشت : ما خوشبختانه این پتانسیل را داریم که در آینده نزدیک ارزش افزوده را بالا برده و پیش از آنکه به خام‌فروشی تکیه کنیم و به فکر منافع شخصی باشیم، هدف اصلی ما ایجاد ارزش افزوده است تا بتوانیم با فناوری‌های روز دنیا و استفاده از محصولات دانش‌بنیان، راندمان کاری را در حد استانداردهای بین‌المللی بالا ببریم.


یوسفیان ادامه داد: نمایندگی اصلی ما در شهر اصفهان و در نزدیکی پل خواجو جایی که اولین کارخانه سنگبری در این شهر احداث شده است. همچنین، ما همواره در نمایشگاه‌هایی شرکت می‌کنیم که بتوانیم واقعیت کارمان را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم همکاری‌های شایسته با شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی داشته باشیم.


مدیرعامل شرکت سنگ سان اوج با اشاره به اینکه محصولات شرکت شامل«جگوار استون»، «سنگ‌های تراورتن»،« سنگ‌های مرمریت» و ... می‌باشد ، ابرازداشت : معادن ما در سطح کشور پراکنده بوده و پس از استخراج و استحصال، محصول نهایی با کیفیت و ارزش افزوده بالا را به فروش می‌رسانیم.


وی درخصوص روند شکل گیری شرکت سنگ سان اوج توضیح داد؛ استاد مرحوم حاج علی یوسفیان فرزند استاد مرحوم حسین از اولین تولیدکنندگان سنگ‌های تزئینی که در اوایل قرن ۱۳ هجری شمسی در محل اصفهان، پل خواجو، فلکه فیض که امروز دفتر مرکزی این شرکت می‌باشد، اقدام به تاسیس کارخانه‌ای مدرن کرد که سرفصل آغازین این مجموعه شد.


یوسفیات تاکید کرد : این مجموعه دارای پشتوانه‌ای بیش از یک قرن حضور در زمینه استخراج، فرآوری، حجاری و صادرات انواع سنگ‌های طبیعی اعم از تزئینی و ساختمانی را در کارنامه خود دارد و امروز با تکنیک‌های نوین فروش با برندی جدید به نام شرکت سنگ سان اوج وارد عرصه بازار این صنعت بزرگ شده است.


وی خاطرنشان کرد: نام‌های کوهنورد و تخت‌جمشید و ... اولین اسامی این مجموعه بوده که امروز با نام تجاری Sun Ouj Stone Company معرف حضور است و از دیگر اقدامات حاج علی یوسفیان می‌توان به فعالیت ایشان در معادن سنگ‌های مرمر، تراورتن، مرمریت و فرآوری ترا انیکس و زحماتی که ایشان برای صنعت سنگ کشیدند، اشاره کرد.


یوسفیان ادامه داد : وی در زمینه مرمت و بازسازی میراث کهن از قبیل تخت‌جمشید، آثار تاریخی مشهور اصفهان، عتبات عالیات و ایجاد شناخت و آموزش و استفاده درست از سنگ ایران در بازارهای بین‌المللی زحمات زیادی کشید.


وی اضافه کرد : صنعت سنگ ایران با از دست دادن وی در سال ۱۳۸۶ ضربه بزرگی را متحمل شد و امروز نسل‌های بعدی ایشان در مسیری که از پیشینیان خود آموخت، تکنولوژی روز را به خدمت گرفت و تجربه و تکنیک را به‌هم آمیخت و به شرکت سنگ سان اوج امروز تبدیل شد.


مدیرعامل شرکت سنگ سان اوج درپایان سخنان خود گفت : امروزه ما دارای معادن با ذخیره‌های بسیار بالا و با توانایی در فرآوری و تکنولوژی‌های بومی به‌روز و بکارگیری جوانان متخصص و صنایع دانش‌بنیان وارد تحولی نو و عظیم در این صنعت شده‌ایم و از بزرگان خود آموختیم که از نعمت الهی سنگ به بهترین شکل استفاده نماییم.

 

سایت : sunouj.com

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب