امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62204 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای پویش نه به دخانيات با شعار«اراده ها روشن سيگارها خاموش» در بوستان ولایت

خبرایران : به مناسبت هفته ملي بدون دخانيات با شعار" سيگار يا سلامتي ، انتخاب با شماست " ويژه برنامه هايي با محوریت حفظ سلامتی و دوری از دخانیات برگزار می شود.
اجرای پویش نه به دخانيات با شعار«اراده ها روشن سيگارها خاموش» در بوستان ولایت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اينكه هفته ملي بدون دخانيات فرصت مغتنمي است تا با حساس سازي شهروندان نسبت به مضرات سيگار شاهد كاهش استعمال دخانيات به ويژه در بين جوانان باشيم گفت : در همين راستا ويژه برنامه هايي با مشاركت كانون هاي سلامت به ويژه كانون پيشگيري از دخانيات درحال اجرا است.
او ادامه داد : در همين راستا پويش نه به دخانيات با شعار " اراده ها روشن سيگارها خاموش" روز سه شنبه 9 خرداد از ساعت 10 لغايت 12 در بوستان بزرگ ولايت برگزار مي شود که كودكان با در دست داشتن پلاكاردهاي " نه به دخانيات" و تشكيل حلقه اعتراضي كاهش استعمال سيگار را مطالبه خواهند كرد.
ضمن اين كه برنامه " مسير نه به دخانيات " با اجراي برنامه هايي چون جمع آوري نمادين فيلترسيگار از بوستان ها، اجراي تئاتر ،ارائه خدمات سلامت محور شامل مشاوره، آموزش، توزيع محتواي اطلاع رساني از جمله اين برنامه ها خواهد بود.
به گفته این مسئول نصب پوسترهاي ممنوعيت استعمال دخانيات در ساختمان هاي شهرداري، برگزاري نمايشگاه ، تقدير از اعضاي فعال كانون پيشگيري از دخانيات، اجراي كارگاه هاي آموزشي، شناسايي و تقدير از كسبه بدون دخانيات، توسعه و عضوگيري كانون ها، نمایش عروسکی موزیکال در سرای محله شکوفه، انتشار طرح اي گرافيكي در معابر و فضاي مجازي نيز از ديگر برنامه هايي كه در دستور كار اداره سلامت قرار گرفته است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب