امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62203 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی چایخانه امام رضا(ع) در میدان صنعت

خبرایران : به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام ، چایخانه حضرت در میدان صنعت پذیرای شهروندان است.
برپایی چایخانه امام رضا(ع) در میدان صنعت

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، اكرم رجاي، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه۲ گفت: همزمان با دهه کرامت  و میلاد میلاد باسعادت ثامن الحجج ،چایخانه ای به سبک حرم امام رضا (ع)با همکاری خادمیاران رضوی در میدان صنعت دایر و از شهروندان پذیرایی می شود.

وی افزود: علاوه بر پذیرایی از شهروندان، در چایخانه حضرت برنامه‌های فرهنگی شامل سرود، توزیع اقلام فرهنگی و پخش صلوات خاصه اجرا می شود
معاون شهردار منطقه2 گفت:همزمان با دهه کرامت و در آستانه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در میدان خراسان تهران، مراسم پرچم گردانی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمین آستان قدس رضوی درمراکر فرهنگی و خدماتی ناحیه 4 برگزار و این مراکز  آکنده از شمیم معطر رضوی شدند.
وی افزود: پرده خواني ونقالي رضوي در سراي محلات و معابر پرتردد، طرح رافت كريمانه درقالب كمك مومنانه از ديگر برنامه هاي اين ايام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب