امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62202 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بامداد روز دوشنبه انجام شد؛

15مورد چهار دیواری به مساحت 11 هزار متر مربع در منطقه 19 رفع خلاف شد

خبرایران : شهردار منطقه 19 از تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه این منطقه خبر داد وگفت: 15 مورد چهار دیواری غیر مجاز به مساحت 11 هزار متر مربع در بامداد روز دوشنبه 8 خرداد با حضور عوامل اجرایی شهرداری منطقه رفع خلاف شد.
15مورد چهار دیواری به مساحت 11 هزار متر مربع در منطقه 19 رفع خلاف شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تورج فرهادی افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک اراضی که در داخل محدوده شهری قرار گرفته اند و نیز مستحدثات غیر اصولی که خطر ساز بودند با اخذ مجوز از مراجع قضایی در محدوده بلوار شهید ورامینی ضلع جنوب غربی میدان مادر ناحیه سه انجام شد.

شهردار منطقه بیان کرد: با وجود تذکرات مکرر و اخطارهای شفاهی، کتبی و عدم توجه افراد به این اخطارها بدون هیچ مشکلی 6 مورد سوله به مساحت 3600 متر مربع و 10 مورد تجاری به مساحت 500 متر مربع غیر مجاز قلع و قمع شد.
به گفته این مسئول  با توجه به ساخت و سازهای بی رویه، غیرمهندسی و فاقد استحکام لازم در این محدوده که مغایر با قوانین و اصول شهرسازی است نسبت به تسلیم اخطاریه به سازندگان بنا مبنی بر توقف مستحدثات اقدام شده است.
براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران شهری منطقه، 80 نفر از یگان حفاظت شهرداری تهران، 80 نفر از نیروهای شهربان، 40 نفر از نیروهای اجرایی منطقه و با سه دستگاه لودر همراه بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب