امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62201 تاریخ انتشار: جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اتصال خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری به بلوار شهید مژدی در جهت تسهیل ترافیک شمیرانات

خبرایران : شهردار منطقه یک تهران گفت: خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری با تملک آخرین معارض، به بلوار شهید مژدی متصل می شود تا بار ترافیکی منطقه کاهش یابد.
اتصال خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری به بلوار شهید مژدی در جهت تسهیل ترافیک شمیرانات

به گزارش خبرایران از شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ در این باره گفت: پروژه خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار و شاخص تهران و بزرگ ترین پروژه ترافیکی شمال تهران به شمار می آید که با هدف ساماندهی ترافیکی، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و دسترسی محلی، با رفع معارضین ملکی تکمیل و به بهره برداری رسید که طی آن دارآباد به بزرگراه امام علی (ع) متصل شد.

وی افزود: با توجه به گره ترافیکی در محورهای دارآباد، کاشانک و نیاوران عملیات تملک آخرین معارض ملکی این پروژه به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع پس از ۸ سال و توافق مالک به واگذاری ملک به شهرداری نیز انجام شد.

صباغ خاطرنشان کرد: با تکمیل آن خیابان فوق به بلوار شهید مژدی متصل و ترافیک محلات همجوار با اتصال به بزرگراه های امام علی (ع) و صیاد شیرازی به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب