امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62186 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در چند هفته‌ متوالی میلیاردها شیبا سوزانده شد

خبرایران : نرخ توکن سوزی شیبا شاهد رشد بوده و حذف میلیاردها SHIB به شکل هفتگی ادامه دارد.
در چند هفته‌ متوالی میلیاردها شیبا سوزانده شد

به گزارش خبرایران، بنا به ارقام ارائه شده توسط پلتفرم ردیاب رمز ارزی Shibburn، پس از توکن سوزی‌های اخیر شیبا نرخ توکن سوزی کمی رشد را تجربه کرده است. در عین حال، جامعه‌ی SHIB در حال سوزاندن چندین میلیارد شیبا در چند هفته‌ی متوالی بوده است.

در حال حاضر، قیمت دومین میم کوین بزرگ بازار در روند صعودی قرار دارد.

توییت اخیر پلتفرم Shibburn نشان می‌دهد که طی هفت روز گذشته، جامعه‌ی شیبا حدود 4 میلیارد میم کوین را به آتش کشید. در طول یک ماه اخیر، این اولین باری نبود که آن‌ها چند میلیارد شیبا می‌سوزانند. در روز 29 مه، توکن سوزی هفتگی به نزدیک 3 میلیارد SHIB رسید. در مدت چهار هفته‌ی گذشته، هر هفته حداقل یک یا دو میلیارد شیبا از چرخه حذف شد.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

در ارتباط با توکن سوزی‌های روزانه، طی 24 ساعت گذشته حدود 159 میلیون SHIB سوزانده شده و نرخ توکن سوزی را 421 درصد افزایش داده است.

دیروز، در مجموع حدود 182 میلیون شیبا به آدرس‌های غیرفعال ارسال شد. از این رقم، حدود 151 میلیون میم کوین طی یک تراکنش جابه‌جا شد. نرخ توکن سوزی 1221 درصد رشد یافت.

در مجموع، در ماه مه جامعه‌ی شیبا توانست حدود 15 میلیارد کوین SHIB را برای همیشه از چرخه‌ی ذخایر حذف کند. با این وجود، هیچ‌کدام از توکن سوزی‌های مرتب و راه‌اندازی اخیر نسخه بتا Shibarium با عنوان Puppynet، تاثیر خاصی بر روی قیمت SHIB نداشته‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب