امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62185 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رشد ناگهانی 11 درصدی TRX

خبرایران : ترون از روز 22 مارس پس از افت 0.056 دلار، در روند صعودی پایداری قرار داشته است.
 رشد ناگهانی 11 درصدی TRX

به گزارش خبرایران، در روزهای پایانی هفته رمز ارز بومی بلاکچین ترون با نماد TRX به شکلی غیرمنتظره 11 درصد رشد را تجربه کرده است.

در لحظه‌ی نگارش این خبر، TRX رشدی 11 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده و با 12 درصد افزایش قیمت در هفت روز اخیر به سطح قیمت 0.085 دلار رسیده است. ترون در زمینه‌ی رشد روزانه در میان 20 رمز ارز برتر بازار، برترین عملکرد را داشته است.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

XRP که در این مقطع زمانی 11 درصد رشد را تجربه کرده است، از حیث رشد هفتگی در جایگاه پس از ترون قرار دارد.

ترون پس از رشد پایدار از ماه مارس، در روز جمعه پس از اعلامیه‌ی برجسته‌ی راه‌اندازی این شبکه بر روی بلاکچین اتریوم از طریق بریج BitTorrent حرکت بزرگی را به خود دید.

جاستین سان، بنیان‌گذار TRON در توییتر اعلام کرد که TRX از طریق بهره‌گیری از بریج BitTorrent دسترسی به این شبکه را با راه‌اندازی بر روی بلاکچین اتریوم گسترش داده است. بنیان‌گذار ترون افزود: اکنون، امکان دسترسی به TRX به طور کامل در اکوسیستم اتریوم وجود دارد.

موسسه آمار آن چین Santiment اشاره کرد که رمز ارزها هفته را به‌خوبی به پایان رساندند. این در حالی است که پس از افت در روزهای پیشین، در حال حاضر بیشتر ارزهای دیجیتال بازار در روند صعودی قرار دارند.

این پلتفرم، چند دارایی با رشد قیمتی چشم‌گیر در نزدیکی به پایان هفته، از جمله ترون را نام برد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب