امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62138 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون، ۱۰ تا ۱۶ تیر

خبرایران : هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۰تا ۱۶ تیر سال ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.
برگزاری هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون، ۱۰ تا ۱۶ تیر

به گزارش خبر ایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سال «مهار تورم و رشد تولید» و با رویکرد کمک به برقراری ارتباط میان طراحان، تولید کنندگان، مروجان و فعالان حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی تیر سال جاری برگزار خواهد شد.

کمک به توسعه کمی و کیفی حوزه اسباب‌بازی، کمک به ساماندهی صنعت اسباب‌بازی، توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب‌بازی و تقویت ارتباط میان فعالان این حوزه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این جشنواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن علمی بازی ورزش کودکان و همراهی سایر فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی و بازار اسباب بازی از مهم ترین بخش‌های این جشنواره هستند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب