امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62122 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محسن سروری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت پادتن گسترایثار(PGI) تنها تولید کننده کیتهای الایزا وگاما درخاورمیانه است/ قیمت کیت‌های ما یک دهم قیمت‌های جهانی است/ مسئولین درجهت رفع تحریم‌های اعمال شده، نوسانات نرخ ارز واخذ مجوزهای لازم ازما حمایت کنند

خبرایران : مدیرعامل شرکت پادتن گستر ایثارگفت : با توجه به اینکه در حال حاضر ارز ترجیحی برداشت شده، قیمت کیت‌ها تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرده و این در حالیست که قیمت کیت‌های ما یک دهم قیمت‌های جهانی است .
شرکت پادتن گسترایثار(PGI) تنها تولید کننده کیتهای الایزا وگاما درخاورمیانه است/ قیمت کیت‌های ما یک دهم قیمت‌های جهانی است/ مسئولین درجهت رفع تحریم‌های اعمال شده، نوسانات نرخ ارز واخذ مجوزهای لازم ازما حمایت کنند

محسن سروری مدیرعامل شرکت پادتن گستر ایثار درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت پادتن گستر ایثاردر زمینه کیت‌های تشخیص طبی گاما ، الایزا و کمیورسنس فعالیت می‌کند که با توجه به اینکه کیت‌های کمیورسنس در ایران به ندرت یافت می‌شود، با روش‌های مختلفی خشاب‌های این دستگاه‌ها را خودمان با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا تولید کرده‌ایم.


سروری با اشاره به اینکه شرکت پادتن گستر ایثار( PGI ) تنها تولید کننده کیتهای الایزا و گاما در خاورمیانه است ، تصریح کرد: خوشبختانه ما توانسته‌ایم به فناوری ساخت این محصول دست پیدا کنیم و صفر تا صد محصولات تولیدی ما تضمین برگشت وجه دارند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر ارز ترجیحی برداشت شده، قیمت کیت‌ها تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرده و این در حالیست که قیمت کیت‌های ما یک دهم قیمت‌های جهانی است و خبر خوبی برای جامعه آزمایشگاهی ماست.


سروری افزود: ما زیرساخت‌های لازم و خط تولید را پیش از این برای توسعه سازه‌ها فراهم کرده بودیم و این آمادگی همچنان ادامه دارد. همچنین، بزودی مذاکرات پیرامون صادرات محصول به کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان و پاکستان خواهیم داشت.


مدیرعامل شرکت پادتن گستر ایثارتاکیدکرد: فعالیت تخصصی ما کیت‌های تشخیصی است که در زمان کرونا نیز در این زمینه  تولید کیت برای آزمایشگاه‌های سراسر کشور داشتیم.ضمن اینکه اخذ نمایندگی در سراسر کشور و خارج از کشور بستگی به شرایط شعبات و پتانسیل موردنظر دارد.


وی درپایان سخنان خود گفت: همچنین، تقاضای عاجل از مسئولین داریم تا در جهت رفع دست‌اندازی در مورد تحریم‌های اعمال شده، نوسانات نرخ ارز و اخذ مجوزهای لازم حمایت‌های لازم را مبذول دارند.

 

اطلاعات تماس:

ایران، تهران، تقاطع نواب-آزادی، روبروی مترو توحید، بن بست فرهادیه، پلاک۳، واحد ۲۰

تلفن :
021-66580490-4

فکس :
021-66580490

ایمیل :

padtangostarissar@gmail.com


info@ padtangostar. com

سایت :

 www.padtangostar.com

 

محصولات:

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب