امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/15]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62119 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امیر حسن‌زاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل جهانگردی اردستان بزرگترین هتل اردستان است/ هتل‌ها نیازمند حمایت‌ از سوی مسولین هستند

خبرایران : مدیریت هتل جهانگردی اردستان گفت : هتل جهانگردی اردستان از سال 1354 در این منطقه تاسیس و در سال 87 مرمت شد و سرانجام در سال 1397 اقدام به تعویض لوازم قدیمی اتاق و مرمت و تجهیز و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و سقف نمودیم.
هتل جهانگردی اردستان بزرگترین هتل اردستان است/ هتل‌ها  نیازمند حمایت‌ از سوی مسولین هستند

امیر حسن‌زاده مدیریت هتل جهانگردی اردستان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شهرستان اردستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در شمال‌شرق استان اصفهان واقع شده، که از یک طرف کوهستانی و از طرف دیگر به کویر منتهی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نزدیک به 10 سال است مدیریت هتل جهانگردی اردستان را برعهده دارم ، تصریح کرد : هتل جهانگردی اردستان از سال 1354 در این منطقه تاسیس و در سال 87 مرمت شد و سرانجام در سال 1397 اقدام به تعویض لوازم قدیمی اتاق و مرمت و تجهیز و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و سقف نمودیم. این هتل تنها هتل و بزرگترین هتل اردستان است که شامل 12 اتاق 2 تخته، 6 اتاق 3 تخته و 2 سوئیت 3 و 4 تخته می‌باشد و ظرفیت پذیرایی از 54 نفر را دارد.
حسن‌زاده ادامه داد: این هتل دارای لابی‌های مجزا و سالن‌های صبحانه و رستوران جدا از هم می‌باشد که سالن رستوران برای استفاده عموم هم  کاربری دارد. همچنین در محوطه این هتل باغ انار بسیار زیبایی وجود دارد که زیبایی هتل را دوچندان کرده است.
مدیریت هتل جهانگردی اردستان خاطرنشان کرد که از 8 هزار آثار تاریخی استان اصفهان، 4 هزار اثر تاریخی ناشناخته در منطقه اردستان واقع شده که خوشبختانه به ثبت ملی رسیده است.یکی از این آثار تاریخی قنات دوطبقه نام دارد که در خود شهر اردستان واقع شده و به ثبت جهانی یونسکو رسیده است و همانند آن در کشور مصر وجود دارد.
وی عنوان داشت : این قنات توسط تقسیمات آب شیخ بهایی بوجود آمده و در حال حاضر در پارک شهرداری واقع شده است. اثر تاریخی دیگر مسجد جامع هزار ساله می‌باشد که اولین مسجد دوطبقه جهان اسلام است و پیش از آن معبد زرتشتیان بوده است‌ و با ورود اسلام به مسجد جامع بدل می‌گردد.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: از دیگر آثار تاریخی اردستان می‌توان به:  کاخ سرهنگ‌آباد، یخچال مهاباد، مسجد جامع زواره و بافت تاریخی زواره، تله شیطان که در ورودی کویر مرکزی ایران قرار گرفته اشاره کرد.در کنار آثار تاریخی، گلابگیری نیز در اردستان، زواره و مهاباد صورت می‌گیرد، خصوصاً کارگاه گلابگیری لیلاز زواره که توسط دکتر صادقی اداره می‌شود و ۱۰ کیلومتر با هتل جهانگردی فاصله دارد و آماده همکاری با تورهای ویژه گلابگیری می‌باشد.
وی در ادامه بیان کرد: در موضوع حمایت مسئولان باید گفت که از زمان شیوع کرونا تا به امروز هتل‌ها دچار تزلزل در زمینه پذیرش مسافر و درپی آن کاهش درآمد شده‌اند و همانطور که می‌دانید امر هتلداری فصلی است و در بحث گردشگری شهرستانی حمایت بیش از پیش مسئولین ذیربط را در زمینه مالی، ارائه تسهیلات، کاهش مالیات و ورود گردشگر به شهرستان را می‌طلبد، چرا که موضوع ما اقامت گردشگران است و نیازمند یکسری حمایت‌های لازم هستیم.
حسن زاده  افزود: متاسفانه هتل جهانگردی اردستان تاکنون به خوبی معرفی نشده و المان‌های دسترسی به هتل در سراسر جاده وجود ندارد. با توجه به اینکه اردستان در یکی از جاده‌های ترانزیت (جاده ابریشم) واقع شده و عمدتاً ماشین‌های سنگین شب هنگام در این جاده حرکت می‌کنند، به همین سبب هتل ما فضای آرامی را برای استراحت رانندگان فراهم می‌کند.
وی اضافه کرد : راهداری در مورد نصب تابلو تنها از سمت تهران به اردستان به ما این مجوز را داده و از سمت یزد این اجازه را نداریم. به همین سبب از مسئولین تقاضا داریم تا نسبت به نصب تابلو در ورودی‌های شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیریت هتل جهانگردی اردستان  درپایان سخنان خود گفت: آخرین افزایش قیمت ما در بهمن ماه سال گذشته بود که تا پایان سال تغییر نخواهد کرد و ایام نوروز را با همان نرخ اداره کردیم که برای ایام غیر پیک نیز 20 درصد تخفیف برای مسافران در نظر گرفته‌ایم.

 

 

هتل جهانگردی اردستان بدلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم همه ساله پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور می باشد. این هتل با بیش از چهار دهه فعالیت و ارائه خدمات به مسافران و شرکت ها از شما دعوت می کند تا از شهر اردستان بازدید بفرمایید.
 

قوانین :

پذیرش مهمانان خارجی در هتل جهانگردی اردستان  مطابق نرخ نامه مصوب صورت می گیرد .

مهمانان زیر 12 سال شامل اقامت رایگان در هتل می باشند.

پذیرش بانوان مجرد تنها در صورت به همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر ماکن پذیر است .

مهمان هایی که به صورت زوج قصد اقامت دارند برای اثبات محرمیت نیاز به صیغه نامه معتبر و مدارک شناسایی معتبر دارند.

تاریخچه

هتل جهانگردی اردستان واقع در شمال اصفهان در منطقه ای کوهستانی-کویری واقع شده است. این هتل در سال 1354 تاسیس شده است و با 46 سال سابقه درخشان میتوان از اصلی ترین مراکز اقامتی در شمال استان اصفهان نام برد.
چشم انداز اتاق های هتل اردستان رو به باغ انار است که متعلق به هتل می‌باشد .
 
امکانات هتل:
پارکینگ

اینترنت Wifi در لابی و اتاق ها
لابی مستقل در هر طبقه
صبحانه رایگان
لاندری
نمازخانه
تاکسی سرویس
سالن رستوران ، کافی شاپ و صبحانه خوری

 

اطلاعات تماس :

اصفهان اردستان خیابان امام خمینی (ره) روبروی پمپ بنزین

شماره تماس : 3501 5424 031

 

سوئیت VIP سه تخته

اتاق دو تخته

اتاق سه تخته

سوئیت VIP چهار تخته

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب