امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62065 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدحسین رحیمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت آترین پلیمر تجارت پارسیان مجموعه ای موفق در زمینه تولید مواد پلیمری در ایران است/ متیل اتیل کتون و متیل متا اکریلات خالص و انواع چسب‌ها را به بازار ایران عرضه خواهیم کرد/ انتظار حمایت برای انبوه‌سازی بنزن و اتر داخلی برای مواد شیمیایی را داریم

خبرایران : مدیرتحقیق و توسعه شرکت آترین پلیمرگفت: قصد داریم محصولات دیگری همچون متیل اتیل کتون و متیل متا اکریلات خالص و انواع چسب‌ها را وارد بازارایران کنیم و امید داریم تا در آینده نزدیک به بزرگترین شرکت ساخت مواد شیمیایی تبدیل شویم.
شرکت آترین پلیمر تجارت پارسیان مجموعه ای موفق در زمینه تولید مواد پلیمری در ایران است/ متیل اتیل کتون و متیل متا اکریلات خالص و انواع چسب‌ها را به بازار ایران عرضه خواهیم کرد/ انتظار حمایت برای انبوه‌سازی بنزن و اتر داخلی برای مواد شیمیایی را داریم

محمدحسین رحیمی مدیرتحقیق و توسعه شرکت آترین پلیمر در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : با مدرک شیمی آلی به همراهی خواهرم 3 سال پیش اقدام به راه‌اندازی شرکتی در ابتدای امر با یک محصول بنام پروسسینگ اید کمک‌ فرایند شروع نمودیم ، که پس از مدتی منجر به تولیدات داخلی  ایمپک مودی فایر، چسب pvc ، اتر خشک و بنزن شدیم.


رحیمی تصریح کرد: ما قصد داریم تا به سمت تولیدات داخلی محصولات دارویی، شیمیایی و آرایشی و بهداشتی پیش برویم، زیرا بسیاری از این محصولات در داخل کشور وجود ندارند که این امر نیاز به صرف زمان می‌باشد.همچنین، در نظر داریم تا در بخش پلیمری و در بخش داروی تماماً تولیدات داخل انجام دهیم.


وی ادامه داد: ما انتظار حمایت از معاونت علمی و فناوری دانش‌بنیان برای انبوه‌سازی بنزن و اتر داخلی برای مواد شیمیایی داریم، زیرا بنزن و اتر تولید داخل ناخالص می‌باشد؛ بدین جهت اقدام به خالص‌سازی بنزن و اتر کرده‌ایم.


مدیرتحقیق و توسعه شرکت آترین پلیمرعنوان داشت: همچنین، قصد داریم محصولات دیگری همچون متیل اتیل کتون و متیل متا اکریلات خالص و انواع چسب‌ها را وارد بازار ایران کنیم و امید داریم تا در آینده ای نزدیک به بزرگترین شرکت ساخت مواد شیمیایی تبدیل شویم.


 
سحر رحیمی: تمام تلاش ما بومی‌سازی و تولید محصولات وارداتی پلیمری و شیمیایی است  


سحررحیمی مدیرعامل شرکت آترین پلیمر نیز درگفتگوبا خبرایران اظهارداشت: یکی از محصولات تخصصی ما کمک فرآیندهای پایه اکرولیک است که بطور صددرصد از کشورهای دیگر وارد می‌شود که ما معادل این کمک فرآیند را در صنایع pvc تولید کرده‌ایم که به علت کاربرد زیاد، شاهد موفقیت چشمگیری بوده‌ایم .

مدیرعامل شرکت آترین پلیمرابرازداشت: تمام تلاش ما تولید محصولات پلیمری و شیمیایی است تا بتوانیم آنها را بومی‌سازی کنیم و شاهد ارزآوری برای کشورمان باشیم که این امر مستلزم حمایت ارگان‌های مختلف است.


وی افزود: صنعتگران رشته pvc عمدتاً مهندسین شهرهای اصفهان، تبریز، مشهد و قم هستند. همچنین، ما البته در زمینه صادرات نیز اقداماتی انجام داده‌ایم که چون محصولات ما پودری هستند، ارسال‌شان قدری مشکل است، ولی با این حال به کشورهایی همچون عراق، کشورهای حوزه خلیج‌فارس، ارمنستان و ترکیه صادرات محصول داشته‌ایم.

 

آدرس : شهرک صنعتی صفادشت ، بلوار خرداد ، خیابان سوم غربی ، پلاک 139

تلفن :

09126608363 | 09126540945

ایمیل :

سایت :

atrinpolymer.com.co
 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب