امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61984 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید سعید فطر انجام شد:

فاز اول (فروش سازمانی) فروشگاه اینترنتی محصولات پگاه با نام « شاین » آغاز شد

خبرایران : همزمان با عید سعید فطر انجام شد: فاز اول (فروش سازمانی) فروشگاه اینترنتی محصولات پگاه با نام « شاین » آغاز شد
فاز اول (فروش سازمانی) فروشگاه اینترنتی محصولات پگاه با نام « شاین » آغاز شد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با عید سعید فطر فاز اول فروش سازمانی فروشگاه اینترنتی محصولات پگاه با نام « شاین » و به آدرس Shinebag.ir آغاز شد.
در این فروشگاه اینترنتی که با پیگیری و تأکید مدیرعامل صنایع شیر ایران و مدیرعامل پخش سراسری و به همت همکاران شرکت پخش سراسری در واحدهای فناوری اطلاعات، فروش، روابط عمومی، لجستیک و… راه اندازی شده، قابلیت ثبت سفارش و تحویل در محل، تسویه از درگاه های بانکی و اینترنتی، فراهم شده است.
 
در فاز اول این طرح، فروش بصورت آزمایشی جهت تعداد محدودی از پرسنل با تست فرایند ثبت سفارش و تحویل از شعبه شرق تهران درحال انجام است. لازم به ذکر است طراحی پلتفرم این فروشگاه با همت متخصصان درون سازمانی و بهره برداری از دانش بومی شرکت پخش سراسری صورت گرفته است و در فاز های بعدی توسعه، فروش به تمام پرسنل و فروش عمومی بر مبنای گستره جغرافیایی تحت پوشش پلتفرم فروشگاه « شاین »، صورت خواهد گرفت.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب