امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61982 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر میرهاشم موسوی اعلام کرد؛

توجه به معیشت بازنشستگان و توسعه خدمات درمانی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است

خبرایران : مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وچهارمین سفر استانی؛ در استان مازندران از ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان در شهرستان قائمشهر و نیز بیمارستان تأمین‌اجتماعی ولیعصر (عج) قائمشهر بازدید کرد.
توجه به معیشت بازنشستگان و توسعه خدمات درمانی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این سفر و بازدید از مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی؛ کیوان مرادیان کوچکسرایی نماینده مردم شریف شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ؛ دکتر کاظمی‌نیا مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران و جمعی ازمسئولان شهری و منطقه‌ای  مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را همراهی می کردند.

در این بازدید که روز یک‌شنبه سوم اردیبهشت ماه انجام شد، دکتر موسوی ساختمان فعلی ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان را مورد بازدید قرار داد و دستورات لازم را برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی در این مرکز صادر  کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در بازدید میدانی از بیمارستان تأمین‌اجتماعی ولیعصر (عج) قائمشهر؛ ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان، از نزدیک روند ارائه خدمات و درمان به مراجعین و جامعه هدف را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان این سفر و در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، توجه به معیشت بازنشستگان و توسعه خدمات درمانی را از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف اعلام کرد.

دکتر موسوی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم مجموعاً روزانه یک میلیون خدمات درمان سرپایی و ۱۳ هزار مورد بستری به افراد تحت پوشش و افراد بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه درمان مستقیم به لحاظ کمی و کیفی یادآور شد: در سال گذشته نُه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مراکز درمان مستقیم اختصاص یافت که این رقم امسال به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه وایجاد و جایگزینی مراکز ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‎بینی شده است.

دکتر موسوی با تأکید بر عزم سازمان تأمین‌اجتماعی برای مشارکت فعال در تحقق شعار سال گفت: یکی از بخش‌هایی که در بحث مهار تورم و رشد تولید برای این سازمان دراولویت است، حل چالش ناترازی مالی است. در سال گذشته بالغ بر ۱۰۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های تأمین‌اجتماعی که به‌صورت تسهیلات از منابع بانک‌ها استفاده شده بود، بازپرداخت شد و برای امسال مصمم هستیم با برنامه مدون کوتاه‌مدت و میان‌مدت نسبت به پایدارسازی منابع صندوق تأمین‌اجتماعی و کاهش این ناترازی‌ها اقدامات مناسبی داشته باشیم.

سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403  بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب