امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61969 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهریار میرسالاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل تازه تاسیس 5 ستاره ساحلی نخل کنگان، امکانات ویژه هتلداری و گردشگری را درمنطقه دارد / درساحل هتل اسکله ای برای دسترسی راحت به دریا ، گردشگری وبازی‌های آبی برای مهمانان احداث خواهد شد / مسئولین استانی کنگان از ما حمایت کنند

خبرایران : مدیر هتل ساحلی نخل برکه چوپان درکنگان گفت : ما قصد داریم در ساحل هتل اسکله را احداث کنیم تا مهمانان بتوانند به راحتی از دریا و امکانات گردشگری و بازی‌های آبی استفاده کنند. همچنین استخر روباز هتل با امکانات بی‌نظیر و سایبان مخصوص در حال راه‌اندازی است که به همراه سونا، جکوزی، نیز از دیگر امکانات هتل می‌باشد.
هتل تازه تاسیس 5 ستاره ساحلی نخل کنگان، امکانات ویژه هتلداری و گردشگری را درمنطقه دارد / درساحل هتل اسکله ای برای دسترسی راحت به دریا ، گردشگری وبازی‌های آبی برای مهمانان احداث خواهد شد / مسئولین استانی کنگان از ما حمایت کنند

شهریار میرسالاری مدیر اقامتی هتل ساحلی نخل برکه چوپان در کنگان درگفتگو باخبرایران اظهارداشت : هتل تازه تاسیس 5 ستاره ساحلی نخل کنگان، امکانات ویژه هتلداری و گردشگری را در منطقه دارد که به مدیریت دکتر مجید قلیچ‌خانی از مدیران با سابقه این صنعت با بیش از30 سال مدیریت در شرکتها و هتلهای زنجیره ای هتلداری مطرح کشور، فعالیت می‌کند.
میرسالاری تصریح کرد: این هتل در پنج کیلومتری شهر کنگان قرار گرفته و دارای 325 اتاق 2 تخته ، سوئیت های جونیور، رویال و امپریال با سه دید رو به دریا، و کوه و دید غیر مستقیم دریا می باشد و این هتل تنها هتل پنج ستاره استان بوشهر بوده که همچون نگینی در صنعت گردشگری این منطقه می‌درخشد.
وی ادامه داد: طراحی بسیار خاص و منحصر بفرد این هتل و مصالح عالی، موجب تبدیل شدن آن به یکی از قطب های گردشگری، برای مسافران و شرکتهای پتروشیمی می‌باشد.
مدیر خدمات اقامتی این هتل عنوان دااشت: شهر تاریخی کنگان جاذبه‌های گردشگری مناسبی از جمله گنبد نمکی جاشک، ساحل مکسر، گردنه عشاق، جنگل‌های حرا، چشمه بی‌بی حبش کنگان، شهر باستانی سیراف و ... را دارد و همچنین، 4 اثر تاریخی سیراف شامل: قبور سنگی و چاه‌ها، گور سیبویه، مسجد جامع و قلعه نصوری به ثبت ملی و حتی یونسکو رسیده است.
وی خاطرننشان کرد : از دیگر مناطق گردشگری کنگان می‌توان به دهکده پازارلند که در سواحل شیرینو نیز اشاره کرد و در این دهکده امکانات تفریحی بسیاری همچون شهربازی، سیرک، سینمای چندبعدی، پینت‌بال، باغ پرندگان، غواصی، جت‌اسکی، پاراسل، قایق خانوادگی و ... اشاره کرد.
میرسالاری افزود: از دیگر جاذبه‌های گردشگری این منطقه تفریحات آبی است، که همجواری این هتل با ساحل زیبای خلیج فارس از جاذبه های ویژه ای هتل برای میهمانان مقیم در آن می باشد و از دیگر امکانات هتل می‌توان به: سالن بدنسازی، تالار هزارنفره با نمای کوه و دریا، لابی بزرگ، محوطه زیبا و دلپذیر و ... را دارد.
وی ابرازداشت: ما قصد داریم در ساحل هتل اسکله را احداث کنیم تا مهمانان بتوانند به راحتی از دریا و امکانات گردشگری و بازی‌های آبی استفاده کنند. همچنین استخر روباز هتل با امکانات بی‌نظیر و سایبان مخصوص  در حال راه‌اندازی است که به همراه سونا، جکوزی، نیز از دیگر امکانات هتل می‌باشد.
مدیر اقامتی هتل نخل افزود: هتل امکان اسکان حدود 800 نفر مهمان را دارد و در کنار آن دو سالن برگزاری جلسات تا 100 نفر، برای کنفرانس‌ها، یک سالن 700 نفره و 4 آسانسور بزرگ با ظرفیت 22 در مجموع آماده ارایه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی میباشد.
میرسالاری بیان کرد: ما هم ‌اکنون نماینده  مستقر در فرودگاه عسلویه برای معرفی هتل و راهنمایی میهمانان را داریم و هزینه رفت و برگشت از فرودگاه تا هتل برای مهمانان بصورت رایگان است.
مدیر اقامتی هتل نخل ادامه داد: خوشبختانه طی تجربه‌  ایام نوروز، گردشگران بیان می‌کردند که با توجه به زیبایی‌های منطقه کنگان و وجود این هتل مجهز، یکی از انتظارات گردشگران داخلی در جنوب کشور تامین شده است.
 
به گزارش خبرایران، حال به نظر می رسد با سرمایه گذاری عظیم بخش خصوصی در صنعت هتلداری جنوب کشور و استان بوشهر، نوبت مسئولین استانی و شهرستان کنگان می باشد که با حمایتهای لازم از سرمایه وارد شده به استان که ضمن ایجاد اشتغال محلی و توسعه ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان و شهرستان کنگان، در همه زمینه های تبلیغاتی محلی و کشوری، تسهیلات استانی، آماده سازی و پاکسازی ساحل و ساخت اسکله و ایجاد علائم راهنمایی و اطلاع‌رسانی جاده ای کمک یار این هتل باشند.


آدرس هتل: ۶۳ کیلومتری شهر عسلویه، ۵ کیلومتری شهر کنگان، هتل ساحلی نخل برکه چوپان
شماره رزرو:

۰۰۹۸۳۳۱۹۷۷۹۹۹۳
آدرس اینترنتی:

hotelnakhl.com

آدرس اینستاگرام:

nakhlhotelresort@

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب