امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6193 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو+ شرایط

خبرایران :شرایط پیش فروش مهرماه محصولات ایران خودرو اعلام شد.
پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو+ شرایط
به گزارش خبر ایران متقاضیان خرید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می توانند از امروز سه شنبه اول مهرماه برای پیش فروش عادی و طلائی به وب سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

 پیش فروش عادی مهر 93

پیش فروش دو ودیعه ای با استاندارد یورو 4

پیش فروش طلائی مهر 93

* در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( ١٢ درصد سالیانه پرداخت می شود.
*
در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.
*
در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.
*
ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شھرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبت نام الزامی است. در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به ھیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شھر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عھده مشتری خواھد بود.شرکت ایران خودرو مجاز است درصورت تکمیل ظرفیت،نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب