امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61923 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه راه حل های ذخیره سازی قابل اعتماد برای برنامه های ذخیره سازی متصل به شبکه توسط SSD های NAS اپیسر

خبرایران : اپیسر، یک برند پیشرو در زمینه ذخیره سازی و حافظه صنعتی، خطی از SSD ها را راه اندازی نموده که به طور خاص برای برنامه های ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) طراحی شده اند. این SSD ها برای بهبود بهره وری و فعال سازی عملکرد بی صدا در سیستم های NAS طراحی شده اند.
ارائه راه حل های ذخیره سازی قابل اعتماد برای برنامه های ذخیره سازی متصل به شبکه توسط SSD های NAS اپیسر

اپیسر، یک برند پیشرو در زمینه ذخیره سازی و حافظه صنعتی، خطی از SSD ها را راه اندازی نموده که به طور خاص برای برنامه های ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) طراحی شده اند. این SSD ها برای بهبود بهره وری و فعال سازی عملکرد بی صدا در سیستم های NAS طراحی شده اند.

SSD های NAS اپیسر دارای ویژگی های زیر هستند:
• دوام بالا و عمر طولانی، با طول عمر بیش از سه برابر بیشتر از یک SSD درجه مصرف کننده
• ارتقاء سریع و آسان از هارد دیسک های سنتی یا SSD های معمولی، امکان عملکرد روان شبانه روزی
• عملکرد بی صدا با مصرف انرژی کم، به لطف طراحی سبک و جمع و جور و بدون قطعات متحرک
• سازگاری با سیستم های NAS برند های پیشرو، از جمله QNAP و Asustor

SSD های NAS اپیسر از حافظه های فلش مموری3D NAND  که مخصوص برنامه های NAS طراحی شده، استفاده می کند که دسترسی با تأخیر کم و سرعت بالا را فراهم می کند. همچنین از برنامه های ویرایش تصویر با وضوح بالا پشتیبانی کرده و آنها را به گزینه ای عالی برای طراحان گرافیک و ویرایشگر های ویدیو تبدیل می کند.
SSD ها در ابعاد 2.5 اینچی (PPSS25) و M.2 2280 (PPSS80 SATA III و PP3480 PCIe) با ظرفیت های 128 گیگابایت تا 1 ترابایت عرضه می شوند. آنها به دقت آزمایش شده اند و ثابت شده است که در سیستم های NAS به خوبی اجرا می شوند. همچنین راه حل های ذخیره سازی قابل اعتماد و کارآمدی برای ذخیره سازی داده ها و نیازهای امنیتی کاربران ارائه می دهند. SSD های NAS اپیسر با ویژگی های پیشرفته و طراحی قوی خود ،یک راه حل ایده آل برای کاربرانی هستند که به ذخیره سازی قابل اعتماد و با کارایی بالا برای سیستم های NAS خود نیاز دارند.
شما می توانید کلیه محصولات اپیسر را تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین، که به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران در حال فعالیت است، خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور بهره ببرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب