امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61895 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جانمایی المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲

خبرایران : سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور طراوت بخشی به محیط شهری، المان‌های نوروزی با موضوعات هنری بهار و نوشدن طبیعت در حال نصب است.
جانمایی المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، علی اصغر طاهری، با بیان این مطلب، گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به نصب ۲۰ المان حجمی در میادین و معابر گفت:  این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.
طاهری ادامه داد: در حال حاضر المان‌های حاجی فیروز در چهارراه سرو، هفت سین در میادین صنعت ،شهید طهرانی مقدم   و بزرگراه های هاشمی رفسنجانی و شیخ فضل اله نصب شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه گفت: اجرای تونل نوری با نصب ریسه های نوری و گوی های رنگی و نوری در معابر و میادین این منطقه،اجرای دیوار نگاری در بزرگراه هاشمی رفسنجانی با هدف آراستگی و زیباسازی شهری از دیگر اقدامات اجرایی در طرح بهار جانها است.
وی ادامه داد : به منظور ایجاد فضایی زیبا برای پذیرایی از گردشگران نوروزی ،علاوه بر کاشت گل های بهاری،، جام های گل در میادین و معابر جانمایی شد
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب