امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61844 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا جوادی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات برند«بیابونی» با توجه به راحت ، خنک و شیک بودن، تولید شده اند/ استایل راحت و خاص سفرها و طبیعت گردی هاتونو با biabooni بسازید

خبرایران : مدیرعامل شرکت پوشاک طبیعت‌گردی بیابانی biabooniگفت : محصولات ما با توجه به نیازی که احساس می‌شد، مبنی بر راحت بودن، خنک بودن و شیک بودن، تولید شده و صددرصد پنبه‌ای و تمام نخ می‌باشد و در مناطق شرجی و کویری نیز قابل استفاده است.
محصولات برند«بیابونی» با توجه به راحت ، خنک و شیک بودن، تولید شده اند/ استایل راحت و خاص سفرها و طبیعت گردی هاتونو با biabooni بسازید

علیرضا جوادی مدیرعامل شرکت پوشاک طبیعت‌گردی بیابانی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  ما با شعار بیابونی باش فعالیت خود را آغاز کرده‌ و در اکثر نمایشگاه‌های طبیعت‌گردی و آفرود شرکت داشته‌ایم.
وی تصریح کرد : محصولات ما با توجه به نیازی که احساس می‌شد، مبنی بر راحت بودن، خنک بودن و شیک بودن، تولید شده و صددرصد پنبه‌ای و تمام نخ می‌باشد و در مناطق شرجی و کویری نیز قابل استفاده است.
جوادی با اشاره به اینکه استایل راحت و خاص سفرها و طبیعت گردی های خود را با بیابونی بسازید، افزود: تولیدات ما در دو نوع تابستانی و زمستانی تقسیم می‌شود که در سایز راحت و گشاد با جنس نخ پنبه و بدلیل اسپرت بودن، قابل استفاده برای زنان و مردان است . ضمن اینکه فعالیت ما بصورت حضوری و آنلاین می‌باشد.
مدیرعامل شرکت پوشاک طبیعت‌گردی بیابانی در خصوص افزایش نرخ ارز هم تاکید کرد: با وجود افزایش بی‌سابقه نرخ ارز، ولی به دلیل رفاه حال مشتریان افزایش قیمت بسیار کمی بر روی محصولات داشته‌ایم و به حاشیه سود اندک اکتفا کرده‌ایم.
وی ادامه داد : ما انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تسهیل در امر خرید پارچه و فروش لباس را داریم.
جوادی درپایان سخنان خود گفت: در نظر داریم تا در آینده تولیدات این لباس‌های راحت را به کشورهای خارجی صادر کنیم، لذا مذاکراتی با تورلیدرهای خارجی در جهت معرفی این لباس آزاد و راحت خواهیم داشت.

پیج اینستاگرام:

biabooni_

offroadbazar

تلفن:
09126130334

 خرید به صورت آنلاین وغیر حضوری آجودانیه آفرود بازار

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب