امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61815 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در منطقه ۲۲

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مشاوره رایگان، کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه و اردوی هویتی همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان در این منطقه خبر داد.
آغاز برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در منطقه ۲۲
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حسین هوشیار با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، جشن جوانان و آینده سازان گام دوم انقلاب و محفل انس با قرآن کریم به اجرا در می آید.
 
وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) ویژه جوانان در این راستا پیش بینی شده‌ است.
 
 او خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا با حضور جمعی از جوانان و اردوی ویژه جوانان در این خصوص در نظر گرفته شده ‌است.
 
هوشیار اظهار داشت: جشن‌های ویژه دختران، برنامه هایی در خصوص خانواده، زندگی پایدار و سالم  با حضور تعدادی از جوانان برگزار خواهد شد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در ادامه گفت: درهمین خصوص پاکسازی طبیعت با حضور جوانان منطقه۲۲ نیز ترتیب می‌یابد.
 
وی با اشاره به  آخرین روز از هفته جوان امسال، گفت: همزمان با نیمه شعبان برپایی ایستگاه صلواتی با مشارکت سمن های جوان و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع جوان و مهدویت پیش بینی شده‌است.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب