خبرایران : مدیر فروش و مارکتینگ شرکت کاوان تجارت کیاسام گفت : ما در بازارهای اصلی 28 استان کشور و proOne shop ها نمایندگی فعال ودر5 استان خدمات پس ازفروش داریم و مشتریان میتوانند از طریق سایت تکنوسان، تکنو لایف و دیجیکالا خرید عمده خود را انجام دهند.
علی جعفری مدیر فروش ومارکتینگ شرکت کاوان تجارت کیاسام در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت کاوان تجارت کیاسام در حوزه لوازم جانبی گجت با برند proOne فعالیت میکنیم که بالغ بر 3 سال قدمت و نزدیک به 30 سبد کالایی در قالب 300 قلم بدون احتساب رنگبندی دارد.
جعفری تصریح کرد : تلاش کردهایم سطح متوسط قیمتی راانتخاب کنیم تا طبقه متوسط جامعه را پوشش دهیم و سبد کالایی ما به نسبت کیفیت، قیمت بسیار مناسبی داشته و هر قشر از جامعه توانایی خرید محصولات ما را دارد.
وی افزود : تنوع محصولات به گونهای است که از لحظهای که از خواب بیدار میشوید، به کمک ساعتهای هوشمند میتوانید فعالیت خود را آغاز کنید و در کنار آن به کمک آبمیوهگیری proOne در داخل محیط کار و پس از آن از شارژر و هولدرهای اتومبیل و سپس در محیط کار از کیبورد و موس و هولدرهای رومیزی استفاده کرد و لحظه به لحظه زندگی هوشمند را تجربه کرد.
مدیر فروش و مارکتینگ شرکت کاوان تجارت کیاسام با اشاره به اینکه ما در نمایشگاه الکامپ سال آینده حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: ما در بازارهای اصلی 28 استان کشور و proOne shop ها نمایندگی فعال داریم و در 5 استان خدمات پس از فروش داریم که مشتریان میتوانند از طریق سایت تکنوسان، تکنو لایف و دیجیکالا خرید عمده خود را انجام دهند.
وی درخصوص نوسانات نرخ ارز گفت: متاسفانه بدلیل نوسانات شدید نرخ ارز، مجبوریم از حاشیه سود خود کم کنیم که بتوانیم دیرتر افزایش قیمت را لحاظ کنیم تا ناامنی در بازار بوجود نیاید.
-
تلفن : 02162999595
-
info@kavantejarat.com
-
فروش و اخذ نمایندگی:
تهران, خیابان نوفللوشاتو, نرسیده به پل حافظ, پلاک34
-
گارانتی و خدمات پس از فروش:
تهران، خیابان حافظ، بین جمهوری و نوفل لوشاتو، پلاک 367، طبقه 5 واحد 9 غربی
درباره پرووان:
یکی از زمینههای پرطرفدار میان مصرف کنندگان ایرانی و البته صاحبان کسب و کار، حوزه کالاهای دیجیتال بوده است. برندهای متعددی در ایران حضور داشته و سعی دارند تا سهمی از بازار ایران داشته باشند. یکی از این برندها که توانسته اعتماد جمع زیادی را به خود جلب کند، برند پرووان است. پرووان در سال 2015 در شهر شنژن چین پایه گذاری شد و با وجود نوپا بودن توانست به رقیبی سرسخت برای دیگر برندهای مطرح بین المللی تبدیل شود. هدف از راه اندازی این برند، ارائه کالاهای نوآورانه در جهت ایجاد آسایش و رفاه برای مردم بوده است.
رسالت این برند در نام آن نهفته است. “pro” به معنای حرفهای است که در راستای رفتار حرفهای تمامی اعضای شرکت برای تولید محصولات و خدمات متنوع بوده است. “one” نمایانگر رضایت مندی مشتریان است که هدف غایی شرکت میباشد. پس بنابراین میتوان گفت که شرکت پرووان متشکل از خانوادهای حرفهای شامل مدیران و متخصصانیست که در راستای بزرگترین هدفشان که رضایت مندی مشتریان عزیز است حرکت میکنند.
کالاهای برند پرووان در دسته بندیهای متنوعی قرار میگیرند و ماندگاری و بازدهی بالا از مشخصههای این برند است. هم چنین مدیران این برند همیشه در تلاش بودهاند تا زیبایی در طراحی را هم مد نظر قرار دهند و سلایق تمامی اقشار جامعه را در بر گیرند.