امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61803 تاریخ انتشار: شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رامین مهرانور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کاوان تجارت کیاسام نمایندگی انحصاری برند پرووان (proOne) در ایران است

خبرایران : مدیر تبلیغات شرکت کاوان تجارت کیاسام گفت : استراتژی فروش proOne جذب و توسعه نمایندگی فروش در سطح کشور بصورت منطقه‌ای است .
شرکت کاوان تجارت کیاسام نمایندگی انحصاری برند پرووان (proOne) در ایران است

رامین مهرانور مدیر تبلیغات شرکت کاوان تجارت کیاسام درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت کاوان تجارت کیاسام نمایندگی انحصاری برند proOne در ایران است که 4 سال قدمت دارد و با توجه به سابقه طولانی مدیریت مدیران ما در این حوزه شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: شرکت کاوان تجارت کیاسام مجموعه هلدینگ بزرگ سپاهان همراه به مدیرعاملی آقای روحانی است که ۲۸ سال سابقه در زمینه واردات گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی با برندهای مختلف را داشته‌اند.

مهرانور ادامه داد: با توجه به سابقه درخشان این برند رشد بسیار بالایی داشته و در حال حاضر 70 نفر پرسنل دارد.

وی ابرازداشت : همچنین، استراتژی فروش proOne جذب و توسعه نمایندگی فروش در سطح کشور بصورت منطقه‌ای است و در حوزه برندینگ proOne تبلیغات محیطی بسیاری انجام داده‌ایم.

 

 

شرکت کاوان تجارت کیاسام:

شرکت کاوان تجارت کیاسام در تاریخ 1398/12/14 به شماره ثبت 996555تاسیس شد. هدف از تاسیس این شرکت واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و گجت‌های دیجیتال، در ایران بود. پشتوانه این شرکت تجربه 20 ساله مدیرانی است که در امر واردات کالا از چین فعالیت داشته‌اند.

 

در پرونده مدیران و موسسین این شرکت نمایندگی برندهای مطرحی همچون راک اسپس (Rock Space)، ایکس دوریا (X-doria) و هوهم (Hohem) بوده است و هم‌چنین Master دیگر برند موفق در سال‌های 90 تا 95 (در حوزه کیف تبلت و قاب موبایل و گلس) در سابقه مدیران کاوان تجارت کیاسام می‌باشد. این شرکت همیشه در تلاش بوده تا با بررسی نیاز مصرف کننده در زمینه لوازم جانبی دیجیتال، بهترین کالاها را از بهترین برندها در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد. نمایندگی برندهای فوق الذکر و نحوه انتخاب کالاهای گذشته گویای تمایل مدیران این مجموعه به کیفیت و زیبایی است و قیمت اقتصادی در چارچوب کیفیت و زیبایی معنا می‌یابد.

 

یکی از دغدغه‌های مشتریان به هنگام خرید کالا، نوسانات قیمتی است که همین امر باعث بی رغبتی مشتریان برای تهیه کالای باکیفیت خارجی شده است. کاوان تجارت همیشه در تلاش بوده تا بدون توجه به هزینه برندسازی بتواند کالای باکیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار دهد و خدمات پس از فروش کاوان نیز هدیه‌ای است برای قدردانی از انتخاب مشتریان عزیز، که این خدمات به هیچ عنوان باعث افزایش قیمت کالا نخواهد بود. این شرکت ارزش‌های حرفه‌ای همچون ثبات در قیمت گذاری و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است و تمامی کارمندان و مدیران کاوان به این ارزش‌ها واقف اند و در راستای آن‌ها تلاش می‌کنند.

 

آینده کاوان تجارت:

آینده کاوان ارائه کیفیت درشان ایرانی در قالب دسته محصولات مختلف و پس از آن حضور در بازارهای جهانی همچون Alibaba و Amazon است. در کنار بررسی نیاز مردم در زمینه کالاهای دیجیتال، ایجاد آسودگی خاطر جهت تهیه برندهای معتبر از رسالت‌های مدیران این شرکت است.

 

از دیگر اهداف کاوان، ارتقا بخشیدن خدمات پس از فروش در قالب کاوان کالا است. در آینده‌ای نه چندان دور هر برند معتبری برای بهره بردن از بازار ایران و ایجاد اطمینان میان مشتریان باید کارت گارانتی کاوان را همراه خود داشته باشد.

 

پرووان نامی تجاری است که صرفا به دنبال کسب سود نیست و از اهداف والای آن ایجاد اشتغال و بهره بردن از نیروهای جوان و با استعداد است. در این راستا راه اندازی خط تولید از اهدافی است که مدیران کاوان سر لوحه کارهای خود قرار داده‌اند تا با افزایش عرضه بتوانند راهکار صادرات به کشورهای اطراف را هم در پیش گیرند.

 

سبک زندگی در قرن 21 به سرعت به سوی هوشمندسازی ابزارها و محیط زندگی و کار است. پرووان برندی است که به دنبال بالا بردن میزان رضایت و استانداردهای زندگی است و در این راستا این برند پیشرو و محبوب، بیشتر در سبد کالاهای هوشمند خواهد بود اگرچه کالاهای مصرفی همیشه در سبد برند پرووان جا خواهند داشت.

سایت

 

دفتر مرکزی ایران:

آدرس : تهران خیابان نوفل لوشاتو نرسیده به پل حافظ پلاک 34 طبقه اول
 
تلفن : 02162999595 (30 خط)

 

 

 

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب