امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61800 تاریخ انتشار: شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز عملیات اجرایی زیرگذر تجریش در سال آینده

خبرایران : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: اهم پروژه‌های بلندمدت منطقه، زیرگذر خیابان تجریش است که در مرحله طراحی‌های نهایی است. به طوری که فازهای مطالعاتی آن به اتمام رسیده و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
آغاز عملیات اجرایی زیرگذر تجریش در سال آینده

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک در خصوص مهمترین پروژه های حوزه حمل و نقل در این منطقه با بیان اینکه در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پروژه هایی داریم، اظهار کرد: اهم پروژه های بلند مدت منطقه، تونل و زیر گذر خیابان تجریش است که تحول خوبی را در منطقه رقم می زند؛ این پروژه در مرحله طراحی های نهایی است. فازهای مطالعاتی آن به اتمام رسیده و مدل سازی ها انجام شده و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: در محدوده تجریش با توجه به وضعیت زیارتی و سیاحتی و وجود بازار و بیمارستان تجریش، شرایطی به گونه ای است که میزان *سطح سرویس خیابان به E و F نزول پیدا کرده( درعلم مهندسی ترافیک این ارزیابی کیفی به شش سطح سرویس از A تا F طبقه بندی می شود) و لازم بود که تمهیدات ترافیکی و معابر جدید اندیشیده شود. به همین دلیل احداث تونل و زیرگذر خیابان تجریش در برنامه شهرداری در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مصوبات قرار خدمت در حوزه حمل و نقل و ترافیک، بحث تونل و زیرگذر خیابان شهرداری بود که توجه ویژه ای به آن خواهد شد. دو پروژه دیگر نیز در این رابطه در منطقه در دست بررسی است که امیدواریم بتوانیم اتصال بزرگراه شهید بابایی به بزرگراه ارتش را برای تسهیل در تردد داشته باشیم که از برنامه های آتی شهرداری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب