امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61793 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی نیری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اریگا فعالیتی مهارت محور و سرگرم کننده است/ انتظارحمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اخذ مجوز را داریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت پازل سه ‌بعدی مقوایی اریگا گفت: اریگا کارسرگرم کننده و هدفمند است که بر روی مهارت های فردی تاکید دارد، ساخت پازل سه بعدی در 4 مرحله بر روی مقوایی که از قبل نقشه پازل چاپ شده است و به ترتیب«ایجاد خط تا با خودکار و خطکش»،«برش با کاتر و خط کش»،«تا کاری، پیداکردن و چیدمان قطعات بریده شده»و« چسباندن قطعات» انجام میشود.
اریگا فعالیتی  مهارت محور و سرگرم کننده است/ انتظارحمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اخذ مجوز را داریم

مهدی نیری مدیرعامل شرکت پازل سه ‌بعدی مقوایی اریگا درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: ما در شرکت اریگا طراحی و تولید این پازل را از 3 سال پیش شروع کردیم. این نوع پازل توسط نرم افزار ژاپنی که برای مدلسازی طراحی شده آماده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: نوع خارجی این پازل بصورت فایل PDF و با قیمت حدوداً 10 تا 100 دلار عرضه می‌گردد، ولی ما طرح اولیه اریگا را روی مقوا اجرا کرده و بخشی از محصولات را بصورت برش خورده نیرعرضه می‌کنیم.

 

نیری ادامه داد: ساخت و تکمیل پازل های سه بعدی مقوایی مستلزم دقت و تمرکز بالاست که در نتیجه زمان نسبتا زیادی را برای اتمام کار می طلبد، البته هرکدام از این پروسه‌ها برحسب گروه‌های سنی و مهارت های فردی متفاوت است ولی به جهت استفاده از کاتر، بهتر است افراد بالای 15 سال ازآن استفاده کنند.

 

وی عنوان داشت: وقتی یک طرح بخصوص توسط فرد ساخته می‌شود، یک اثر هنری و معنوی پدید می‌آید که به آرامش روح و روان می‌افزاید و با وجود سختی کار، بسیار سرگرم‌کننده است، اما به علت جدید بودن در کشورمان برای معرفی اغلب به مشکل برمی‌خوریم.

 

نیری ابرازداشت : کارگاهی درباغ کتاب تهران جهت معرفی و یادگیری برای گروه‌های سنی مختلف درنظر گرفته شده است. قیمت انواع پازل های سه بعدی اریگا از حدود 100 تا 700 هزار تومان می باشد.

 

وی درپایان سخنان خود گفت: ما انتظارحمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اخذ مجوز داریم که متاسفانه پروسه آن بقدری طاقت‌فرساست که از این حمایت صرفنظر کردیم.

 

شماره واتساپ  و تلگرام :

09352114470

تلفن دفتر:

02155813853

پست الکترونیک:  info@origa.ir

آدرس : تهران، خیابان 15 خرداد ، بازار اهنگران، کوچه مسجد جامه، پاساژ کاغذ و مقوا ، طبقه اول ، پلاک 70

فروشگاه اینترنتی:  origa.ir

 
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب