امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61791 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین عطاپور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک در کشور می باشد/ اسلایم به عنوان یک نوع خمیر بازی ژل‌گونه سبب کاهش استرس و تقویت عضلات دست و تمرکز حواس و دید می‌شود

خبرایران : مدیرمجموعه اسلایم اودی گفت: اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارای نماد سیب سلامت به عنوان تولید کننده برتر اسلایم در کشور می باشد.
اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک در کشور می باشد/ اسلایم به عنوان یک نوع خمیر بازی ژل‌گونه سبب کاهش استرس و تقویت عضلات دست و تمرکز حواس و دید می‌شود

حسین عطاپور مدیرعامل مجموعه اسلایم اودی در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : مجموعه اسلایم اودی تولیدکننده اسلایم در تنوع و کیفیت بالا و زبانزد خاص و عام است.

عطاپور با اشاره به اینکه اسلایم‌های تولیدی ما از 50 گرم تا یک کیلوگرم و حتی فله‌ای تولید می شوند، تصریح کرد : اسلایم اودی بزرگترین تولید کننده اسلایم با جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارای نماد سیب سلامت به عنوان تولید کننده برتر اسلایم در کشور می باشد.

وی ادامه داد: گروه Oddy Toys دارای بیش از 60 مدل اسلایم در سایز بندی گوناگون عرضه شده که هر کدام بنا به سلیقه کودکان از استقبال خوبی برخوردار است. معمولا طبقه رنج سنی از این محصول میتوان از +5 سال شروع شود پس محدودیت در خلاقیت ذهنی و فکری کودکان برای استفاده و بازی اسلایم اودی وجود ندارد.

مدیرعامل اسلایم اودی درتوضیح اسلایم تاکید کرد : اسلایم یک نوع خمیر بازی و بصورت ژل‌گونه است که خمیر جادویی هم نامیده می‌شود که بازی با آن سبب کاهش استرس و تقویت عضلات دست و تمرکز حواس و دید می‌شود.

ساعی: ما به کشورهای قطر، عراق، آذربایجان و بزودی به ارمنستان و روسیه نیز صادرات خواهیم داشت‌
علی ساعی مدیریت بخش اداری مجموعه اسلایم اودی نیز دراین گفتگو اظهارداشت : سایت ما در حال بارگزاری است که پس از آن آماده سفارش گیری از طریق اینترنتی می‌باشیم.
ساعی افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دلار، به دلیل گران شدن مواد اولیه مجبور به افزایش قیمت محصول هستیم و گاهاً با کاهش حاشیه سود و ضرردهی مواجه شده‌ایم.
وی ادامه داد: ما انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی را داریم تا از طریق کارت بازرگانی اقدام به واردات مواد اولیه کنیم.
مدیربخش اداری مجموعه اسلایم اودی درپایان سخنان خود گفت : همچنین، ما به کشورهای قطر، عراق، آذربایجان و بزودی به ارمنستان و روسیه نیز صادرات خواهیم داشت‌ و درنظر داریم تا محصولات‌مان را به‌روز رسانی کنیم.

 

 

 

 

تماس با ما :

هر گونه سوال در مورد خرید اسلایم دارید می توانید با بخش مشاوره فروش تماس بگیرید ما تلاش نموده‌ایم تا محصولات با کیفیت برای مشتریان خود ارسال خواهیم کرد.

برای خرید عمده اسلایم و مشاهده لیست قیمت از کنال تلگرامی ما اقدام کنید. کانال تلگرام عمده فروشی کلیک کنید

هر گونه سوال پیش از خرید و مشاوره دارید می توانید با شماره ما تماس بگیرید. آماده همکاری با مهدکودک ها، سازمان سرگرمی کشور، مدارس، کانون فرهنگی رشد فکری کودکان و … هستیم.

شماره تماس با اسلایم اودی:

09386818140

09214846763

0921847002327
 

آدرس: کرج، ماهدشت
 
آدرس اینستاگرام: oddy_toys@
 

 

خرید اسلایم با قیمت ارزان

 

 

 

اسلایم بازی، قیمت خرید اسلایم

 

 

خرید اسلایم گلکسی، قیمت خرید اسلایم

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب